PracaGrupypl.praca.dyskusje › ksiazeczka sanepidu

  • 1. Data: 2004-12-26 10:24:26
    Temat: ksiazeczka sanepidu
    Od: "Tomasz S." <j...@s...org>

    Dzien dobry

    Niektorzy pracodawcy wymagaja wlasnie taki papierek (ksiazeczka sanepidu).
    Jak go zdobyc, gdzie, czy kazdy moze go miec i czy wyrobienie kosztuje cos ?

    Z gory dzieki za info
    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2004-12-26 12:09:06
    Temat: Re: ksiazeczka sanepidu
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Tomasz S. <j...@s...org> zapodał(a):
    > Dzien dobry
    >
    > Niektorzy pracodawcy wymagaja wlasnie taki papierek (ksiazeczka sanepidu).
    > Jak go zdobyc, gdzie, czy kazdy moze go miec i czy wyrobienie kosztuje cos ?

    Wyrobić można w Inspekcji Sanitarnej (znajdź sobie adres najbliżej
    http://www.gis.gov.pl/adresy/wsse.htm). Kosztować: to pewnie tylo koszt
    badań (kał, czy coś tam jeszcze...).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 3. Data: 2004-12-27 12:29:59
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Tomasz S.; <cqm3gc$p4s$1@atlantis.news.tpi.pl> :

    > Dzien dobry
    >
    > Niektorzy pracodawcy wymagaja wlasnie taki papierek (ksiazeczka sanepidu).
    > Jak go zdobyc, gdzie, czy kazdy moze go miec i czy wyrobienie kosztuje cos ?

    Zapodaję na przykładzie W-wy/Wola-Bemowo - cena zróżnicowana w
    zależności od miejsca zamieszkania - od 96 [Wola] przez [chyba] 100
    [reszta W-wy] do 115 [tzw. pozostali] +2 zł za druk książeczki. Czas
    oczekiwania od ostatniego badania 10 dni, ale może się przedłużyć [mi to
    tłumaczono jako "wstrzymanie wyników" bo coś tam, coś tam, ale patrząc
    na dni tygodnia zauważyłem, że jeżeli po drodze są jakieś dni wolne [a
    nie daj Boże święta], to tym dłużej trwa badanie - ciekawa zbieżność. ;)

    A - i przed badaniem musisz się wybrać po pierwszy pojemniczek na
    próbkę.

    Flyer