PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak dać pracownikom extra PLN na Nowy Rok ?

  • 1. Data: 2004-12-25 23:57:56
    Temat: Jak dać pracownikom extra PLN na Nowy Rok ?
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Zarobki w firmie kształtują się od 1600 do 3600 PLN netto.
    Połowa zarobków to etat na umowę o pracę, druga połowa to umowa zlecenie "od
    innego pracodawcy".

    Trzeba dodać, że "inny pracodawca" to druga spółka z o.o. mająca tego samego
    własciciela i zarząd złożony z tych samych osób w ilości 1 osoby.

    W jaki sposób dać pracownikom po 500-1000 zł tytułem świąt ?
    Oczywiście najprościej byłoby dać premię, ale premie są oZUSowane... jak
    więc to zrobić jak najtaniej ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@X...pl <wytnij XX i zbedna kropke gdy bedziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl

  • 2. Data: 2004-12-26 08:14:57
    Temat: Re: Jak dać pracownikom extra PLN na Nowy Rok ?
    Od: "magia" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> napisał
    w wiadomości
    > W jaki sposób dać pracownikom po 500-1000 zł tytułem świąt ?
    > Oczywiście najprościej byłoby dać premię, ale premie są oZUSowane... jak
    > więc to zrobić jak najtaniej ?

    1. Dac "pod stolem"
    2. Dac w formie zaliczki, ktora pracownicy rozlicza przynoszac kilka
    rachunkow/faktur.

    m.

  • 3. Data: 2004-12-26 12:22:53
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    magia <m...@g...pl> wrote:

    > 1. Dac "pod stolem"

    Napisał 'drugiej sp. z o.o.', więc ta pierwsza to pewnie też sp. z o.o.
    Musiałby najpierw np. wypłacić sobie (i oZUSować), żeby dać pod stołem.

    > 2. Dac w formie zaliczki, ktora pracownicy rozlicza przynoszac kilka
    > rachunkow/faktur.

    To już prędzej, ale będzie bardzo skomplikowane. Może niech któryś podpisze
    fikcyjną umowę o dzieło? Albo znajdź studenta, podpisz z nim umowę zlecenie
    na sprzątanie biura i odpal za mu to parę stówek (student się ucieszy :) ).
    A pieniądze z umowy - dla pracowników.

    P.

  • 4. Data: 2004-12-26 13:07:08
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>

    > W jaki sposób dać pracownikom po 500-1000 zł tytułem świąt ?
    > Oczywiście najprościej byłoby dać premię, ale premie są oZUSowane... jak
    > więc to zrobić jak najtaniej ?

    Dac dodatek na podnoszenie kwalifikacji zawodowych, bez wnikania, jakie to
    beda kwalifikacje i czy rzeczywiscie bedzie to wykorzystane?

  • 5. Data: 2004-12-29 08:19:31
    Od: Michał Szeląg <l...@w...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał :

> [...]
    > więc to zrobić jak najtaniej ?
    >
    > --
    > Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
    jaki kochany pracodawca, co to za firma ja też chce tam pracować!
    --
    =======================================
    Między duszą a materią pośredniczy matematyka.

  • 6. Data: 2004-12-29 08:31:18
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 29 Dec 2004 09:19:31 +0100, Michał Szeląg <l...@w...pl>
    napisał:

    > jaki kochany pracodawca, co to za firma ja też chce tam pracować!

    Ja tez chce, ale umiem do tego ciac posty przy cytowaniu :)

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##