PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przedstawiciel VS kierownik

  • 1. Data: 2004-12-25 21:07:33
    Temat: Przedstawiciel VS kierownik
    Od: "Jary" <j...@t...pl>

    Witam

    Mam 2 oferty pracy, i dylemat którą wybrać:
    pierwsza to przedstawiciel techniczno - handlowy w dużej renomowanej firmie
    za ok 2300 + dodatki (samochód, telefon itp), lub jako kierownik w małej
    firmie szybko rozwijającej się za ok 4000 zł netto

    Jak któś da mi jakąś cenną radę dzięki

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-12-27 15:49:38
    Temat: Re: Przedstawiciel VS kierownik
    Od: "zbigio" <z...@o...pl>

    > pierwsza to przedstawiciel techniczno - handlowy w dużej renomowanej
    > firmie za ok 2300 + dodatki (samochód, telefon itp), lub jako kierownik w
    > małej firmie szybko rozwijającej się za ok 4000 zł netto
    Ten przedstawiciel to pewnie bardziej handlowy niż techniczny. Jeśli lubisz
    ten typ pracy i jazdę samochodem to jest to niezła propozycja. Ja natomiast
    preferuję pracę mniej krajoznawczo-objazdową dlatego wybrałbym kierownika.
    Po pierwsze primo (to chyba z Dyzmy) większa kasa. Po drugie primo firma
    szybko rozwijająca się to potencjalnie szybszy awans. I co z tego że mała.
    Myślisz że w dużych i renomowanych jest lepiej? To mit. No i po trzecie
    primo ;) stanowisko kierownicze zostaje w CV a to może kiedyś zaprocentować
    bo od kierownika bliżej do stołka dyrektora niż od przedstawiciela
    handlowego.
    I oby każdy miał takie dylematy
    pzdr
    ZbigiO

  • 3. Data: 2004-12-30 21:54:41
    Od: "Jary" <j...@t...pl>

    Dzięki Zbigio
    Też tak myślę

    Też wszystkim życzę takich dylematów w Nowym Roku.

    Pozdrawiam