PracaGrupypl.praca.dyskusjeZasiłek dla bezrobotnych a podjęcie pracy › Re: Zasiłek dla bezrobotnych a podjęcie pracy
  • Data: 2006-08-17 07:29:05
    Temat: Re: Zasiłek dla bezrobotnych a podjęcie pracy
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zch28 wrote:

    > Wyobraź sobie, że poruszanie się 10 letnim samochodem na gazie jest
    > tańsze niż poruszanie się komunikacją miejską. Ja do pracy 2 km niestety
    > jeżdżę samochodem bo jest taniej.

    Liczysz pelne koszty czy tylko cene beznyny? Czyli koszty napraw,
    ubezpieczen, garazowania ect?

    > Tak samo posiadanie komórki dla ludzi którzy mało dzwonią jest tańsze
    > niż ten nieszczęsny abo w tpsa.

    Gdy malo dzwonia... hmmm czasami tak, ale jak juz dzwonie to jakos
    rzadko zdaza mi sie rozmawiac krocej niz 20 min. Chyba, ze dzwonie po to
    by umowic sie na spotkanie za chwile.

    > Świat się zmienia i teraz posiadanie samochodu i komórki wcale nie
    > oznacza dobrobytu tylko jest wynikiem drobiazgowego oszczędzania na
    > wydatkach.

    Czasem trzeba policzyc sobie dokladniej koszty.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl