PracaGrupypl.praca.dyskusjeZasiłek dla bezrobotnych a podjęcie pracy › Re: Zasiłek dla bezrobotnych a podjęcie pracy
  • Data: 2006-08-17 07:19:46
    Temat: Re: Zasiłek dla bezrobotnych a podjęcie pracy
    Od: zch28 <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bostonq napisał(a):
    > taka drobna dygresja, chyba ciekawy obrazek socjologiczny: kiedy stałem
    > pod urzędem czekając na umowione spotkanie z doradcą zawodowym,
    > obserwowałem siłą rzeczy przybywających ludzi. Znaczna część podjechała
    > pod urząd samochodami, ewentualnie taksówkami. Po czym praktycznie
    > wszyscy sięgnęli do kieszeni po telefony komórkowe. Nie oceniam tego w
    > żaden sposób, różne są sytuacje w życiu, po prostu zabawnie to wyglądało
    > w konteksćie miejsca, do którego ludzie Ci się udawali, by ustawić się w
    > kolejce do ewidencji, doradców, innych pracowników Urzędu Pracy:)

    Wyobraź sobie, że poruszanie się 10 letnim samochodem na gazie jest
    tańsze niż poruszanie się komunikacją miejską. Ja do pracy 2 km niestety
    jeżdżę samochodem bo jest taniej.
    Tak samo posiadanie komórki dla ludzi którzy mało dzwonią jest tańsze
    niż ten nieszczęsny abo w tpsa.
    Świat się zmienia i teraz posiadanie samochodu i komórki wcale nie
    oznacza dobrobytu tylko jest wynikiem drobiazgowego oszczędzania na
    wydatkach.

    zch