PracaGrupypl.praca.dyskusjeZasiłek dla bezrobotnych a podjęcie pracy › Re: Zasiłek dla bezrobotnych a podjęcie pracy
  • Data: 2006-08-17 08:26:26
    Temat: Re: Zasiłek dla bezrobotnych a podjęcie pracy
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zch28 wrote:

    > Koszt paliwa wyszedł mi 30% taniej niż MPK. Pewnie, że są i inne koszty
    > ale też są i plusy: dojazd z dzieckiem do lekarza,

    Widzisz - wszystko zalezy bo jak mam obok 4 rozne przychodnie to po co
    mam wsiadac w samochod?

    > oszczędność czasu (a
    > czas to pieniądz) jak również to, że czasami pracodawca wymaga własnego
    > pojazdu jak się robi w serwisie.

    Ja cale szczescie nie zatrudniam sie jako kierowca, bo nie lubie
    prowadzic, wyjatkiem sa "zderzaki" w lunaparku :)) A jak samochod mi sie
    popsuje to tylko nerwy, jak zbija szybe na parkingu, to nerwy... A
    zdrowie wiecej kosztuje :)

    > Skoro koszty są porównywalne to wybór jest prosty.

    Nie jest wlasnie prosty - wszystko zalezy od potrzeb. Jedni zarabiaja bo
    maja samochod, innym jest on zbednym dodatkiem, milym, ale jakby byl z
    szoferem :P

    > Mi wystarcza 40 minut rozmów które mam do wszystkich sieci za 20
    > zł/mies. + telefon za 1 zł. To jest właśnie oszczędzanie.

    Dla mnie to jest ograniczanie sie a nie oszczedzanie, dodatkowo jak
    pracodawca dowiaduje sie ze mam komorke, to zdaza mu sie zadzwonic, bo
    costam, jak nie mam komorki to nie musze nic ukrywac. A jak chce mi dac
    komorke, to zawsze prosze o duza podwyzke z tego tytulu i zawsze skutkuje :)

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl