PracaGrupypl.praca.dyskusjeZasiłek dla bezrobotnych a podjęcie pracy › Re: Zasiłek dla bezrobotnych a podjęcie pracy
  • Data: 2006-08-17 07:54:38
    Temat: Re: Zasiłek dla bezrobotnych a podjęcie pracy
    Od: zch28 <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Liczysz pelne koszty czy tylko cene beznyny? Czyli koszty napraw,
    > ubezpieczen, garazowania ect?

    Koszt paliwa wyszedł mi 30% taniej niż MPK. Pewnie, że są i inne koszty
    ale też są i plusy: dojazd z dzieckiem do lekarza, oszczędność czasu (a
    czas to pieniądz) jak również to, że czasami pracodawca wymaga własnego
    pojazdu jak się robi w serwisie.
    Skoro koszty są porównywalne to wybór jest prosty.

    > Gdy malo dzwonia... hmmm czasami tak, ale jak juz dzwonie to jakos
    > rzadko zdaza mi sie rozmawiac krocej niz 20 min. Chyba, ze dzwonie po to
    > by umowic sie na spotkanie za chwile.

    Mi wystarcza 40 minut rozmów które mam do wszystkich sieci za 20
    zł/mies. + telefon za 1 zł. To jest właśnie oszczędzanie.

    zch