PracaGrupypl.praca.dyskusjeZasiłek dla bezrobotnych a podjęcie pracy › Re: Zasiłek dla bezrobotnych a podjęcie pracy
  • Data: 2006-08-17 13:49:49
    Temat: Re: Zasiłek dla bezrobotnych a podjęcie pracy
    Od: Bostonq <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zch28 napisał:

    > Wyobraź sobie, że poruszanie się 10 letnim samochodem na gazie jest
    > tańsze niż poruszanie się komunikacją miejską. Ja do pracy 2 km niestety
    > jeżdżę samochodem bo jest taniej.
    > Tak samo posiadanie komórki dla ludzi którzy mało dzwonią jest tańsze
    > niż ten nieszczęsny abo w tpsa.
    > Świat się zmienia i teraz posiadanie samochodu i komórki wcale nie
    > oznacza dobrobytu tylko jest wynikiem drobiazgowego oszczędzania na
    > wydatkach.
    >
    > zch

    Słusznie. Komunikacja miejska potrafi przyprawić czasem o ból głowy, gdy
    zliczy się całkowity koszt przejazdu, to fakt. Komórka może słuzyć do
    częstej komunikacji z potencjalnymi pracodawcami. To też jest ważne.
    Chodziło mi tylko o samą sytuację, nic więcej. Sam poprosiłem kolegę,
    żeby mnie podrzucił, bo akurat jechał w tę stronę, a gdy wysiadłem,
    pierwsze co zrobiłem, to wyciagnąłem telefon:)Faktycznie, pewne elementy
    jeszcze nie tak dawno uznawane za towar luksusowy, juz nim nie są. Co
    nie zmienia faktu, że jednak nadal sporej cześci ludzi na to nie stać.
    Ot, rzeczywistość.