PracaGrupypl.praca.dyskusjeZa starzy aby pracowac! › Re: Za starzy aby pracowac!
    Subject: Re: Za starzy aby pracowac!
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Wed, 25 Aug 2010 20:25:12 +0200
    From: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 25-08-2010 o 19:22:26 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

    > Nic nie wysyłam.
    > I nigdy nie wysyłałem.

    No tak - pracodawca sam przyszedl do Ciebie i blagal na kolanach, bys u
    niego laskawie raczyl pracowac. Prawdopodobnie, jak byles jeszcze
    plemnikiem, pracodawcy bili sie o Ciebie w piaskownicach...

    > Dawno już opisałem na grupie jak wyszukiwałem sobie pracę, choć głównie
    > to ona mnie wyszukiwała.
    > A teraz ty możesz sobie wyszukać te posty.

    Tyle, ze Ty tworzysz tyle FLAME kazdego dnia, iz znalezienie czegos
    sensownego w tych wypowiedziach graniczyloby z cudem ;-)
    Wiem tylko tyle, ze:

    "Nic nie wysyłasz.
    I nigdy nie wysyłałeś."

    Ale to znam juz na pamiec.

    > No kombinuj dalej, kombinuj. Na razie słabo.

    Jak zwykle ;-)

    Zgaduje, bo nie chce mi sie szukac, ze skonczyles jakis kurs by Cisco. A
    ze kilka lat temu faktycznie mozna bylo w ten sposob otrzymac prace, to i
    mogles miec tego fuksa, ze Cie zatrudnili bez wysylania czego kolwiek.

    A nawet jesli sie myle, to widzisz jedynie swoj czubek nosa. Uwazasz, ze
    jak raz Ci sie udalo, to zawsze bedzie tak samo - ponawiam propozycje:
    zwolnij sie. Bo jak na razie to pieprzysz 2 po 3, byle slone bylo...

    > To ty już o sobie w liczbie mnogiej?? NAM, MY? No, no, niezła korba...

    Pytalem w imieniu nas wszystkich niewiedzacych. Poza tym, kreowales sie na
    mojego ojca, a jako pasterz jestes ojcem nas - wspolnoty ;-)
    Bo Tys jak swiatlo! I tylko Ty mozesz nam wskazac jedyna sluszna droge
    postepowania i nas oswiecic! :-D

    Wszyscy inni to bluzniercy i heretycy - na stos ich!