PracaGrupypl.praca.dyskusjeZa starzy aby pracowac! › Re: Za starzy aby pracowac!
  • Data: 2010-08-30 14:42:29
    Temat: Re: Za starzy aby pracowac!
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30-08-2010 o 11:37:09 jcm <j...@1...pl> napisał(a):

    > W przypadku cytowanego artykułu to subiektywne odczucie autorki.
    > Ale nie ma się co łudzić, ludzie pod 50-tkę mają zdecydowanie mniejsze
    > szanse (w naszym "cywilizowanym" kraju).
    > Wg "specjalistów" z HR, po prostu nie pasują do reszty zespołu, i co by
    > nie powiedzieć, jakoś tak źle komponują się na tle młodych i
    > dynamicznych. ;)
    >

    > j.

    W naszym kraju nawet ludzie po 30-ce juz sa czasem za starzy, bo nie
    pasuja do tych mlodych naiwnych, chcacych zarabiac 800-1500zl ;-)

    Widoczne to jest wyraznie w branzy IT, gdzie lepszy student, niz
    doswiadczony pracownik... Jest to wprost proporcjonalne do zawodow lekarza
    i prawnika. W tych dwoch ostatnich, im starszy, tym bardziej ceniony. W IT
    (wg. HR) im starszy, tym bardziej wypalony i drozszy...

    --
    SprzedamTO.pl