PracaGrupypl.praca.dyskusjeZa starzy aby pracowac! › Re: Za starzy aby pracowac!
  • Data: 2010-08-26 11:08:51
    Temat: Re: Za starzy aby pracowac!
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-25 20:25, jurajski Jaskiniowiec pisze:

    > No tak - pracodawca sam przyszedl do Ciebie i blagal na kolanach, bys u
    > niego laskawie raczyl pracowac. Prawdopodobnie, jak byles jeszcze
    > plemnikiem, pracodawcy bili sie o Ciebie w piaskownicach...

    Chyba się mylisz. Pracodawca nie przychodzi do Jotte. To jeszcze nie ten
    czas. Na razie to Jotte upatruje sobie firmę w której chciałby pracować,
    przyjeżdża tam, odnajduje największy gabinet, osobę w tymże gabinecie
    siedzącą przy pomocy kopniaka i "bańki" wyprawia na korytarz, po czym
    zajmuje jej miejsce za biurkiem i władczym tonem oznajmia "od dzisiaj ja
    tu pracuję, bałwanie".
    Normalnie polski Chuck Norris.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526