PracaGrupypl.praca.dyskusjeZa starzy aby pracowac! › Re: Za starzy aby pracowac!
  • Data: 2010-08-25 18:42:54
    Temat: Re: Za starzy aby pracowac!
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:op.vh0asawhbp2dyt@pavilion.opteris.pl jurajski
    Jaskiniowiec <j...@j...na.jurze> pisze:

    > No tak - pracodawca sam przyszedl do Ciebie i blagal na kolanach, bys u
    > niego laskawie raczyl pracowac. Prawdopodobnie, jak byles jeszcze
    > plemnikiem, pracodawcy bili sie o Ciebie w piaskownicach...
    Qrdę, ty chcesz prostactwem i głupotą niejakiemu Krzysztofowi dorównać?

    > Tyle, ze Ty tworzysz tyle FLAME kazdego dnia, iz znalezienie czegos
    > sensownego w tych wypowiedziach graniczyloby z cudem ;-)
    Jednak dążysz zdecydowanie do krzysztofizmu.
    Chłopcze, pojmij - jeśli jeszcze cokolwiek pojąc potrafisz, że flejma nie
    stworzy się jednoosobowo. Flejm tworzą piszący.

    > Wiem tylko tyle, ze:
    > "Nic nie wysyłasz.
    > I nigdy nie wysyłałeś."
    Nigdy nie przypisywałem ci jakiejś szerszej wiedzy.
    Ale to już coś.

    > Ale to znam juz na pamiec.
    No to czego jeszcze chcesz?

    > Jak zwykle
    To zrób z tym coś. Może za którymś razem wyjdzie ci lepiej.

    > Zgaduje, bo nie chce mi sie szukac
    Nie zgaduj, to bezcelowe. Jak będziesz grzeczny i ładnie poprosisz, to może
    jeszcze raz napiszę.

    > A nawet jesli sie myle, to
    To będzie jak zwykle...

    > widzisz jedynie swoj czubek nosa.
    Nie tylko, choć fakt, że przede wszystkim.
    To zdrowe i często w naturze spotykane.

    > Uwazasz, ze
    Sam wiem, co uważam.

    > jak raz Ci sie udalo, to zawsze bedzie tak samo - ponawiam propozycje:
    > zwolnij sie.
    Masz więcej głupich pomysłów?
    Dobra, cofam pytanie - na pewno masz.

    > Bo jak na razie to pieprzysz 2 po 3, byle slone bylo...
    Będę uczciwy i nie powiem, że twoja opinia ma jakiekolwiek znaczenie.

    > Pytalem w imieniu nas wszystkich niewiedzacych.
    Dostałeś od nich delegację?

    > Poza tym, kreowales sie na mojego ojca
    Jajcujesz sobie?
    Czasem dworuję z siebie, ale żeby samemu się opluwać?

    --
    Jotte