PracaGrupypl.praca.dyskusjeZa starzy aby pracowac! › Re: Za starzy aby pracowac!
  • Data: 2010-08-25 19:34:51
    Temat: Re: Za starzy aby pracowac!
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 25 Aug 2010 18:48:31 +0200, Jotte napisał(a):
    > Lubię takich konfabulantów, są zabawni.
    > Stawiają tezę, przypisują ją komuś, a potem z nią usiłują polemizować.
    > Do tego jeszcze zwykle bezrozumnie i dlatego tak mnie śmieszą, a ja się
    > lubię śmiać.
    > Proszę o jeszcze.

    Kiedyś nawet z przyjemnością czytałem, co piszesz - nie tolerowałeś
    nonsensów i lenistwa, ale pisałeś do rzeczy. Szkoda, że teraz niczego
    oprócz pyskówek i bełkotu z rodzaju "ale wy wszyscy jesteście durni"
    nie można się spodziewać z wyjątkiem...

    > O znowu coś kanfabulancik zobaczył czego nie ma, ale fajnie... :)
    ... błędów ortograficznych.

    Trudno. Ziew, plonk.

    Waldek