PracaGrupypl.praca.dyskusjeZa starzy aby pracowac! › Re: Za starzy aby pracowac!
  • Data: 2010-08-27 17:10:52
    Temat: Re: Za starzy aby pracowac!
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i54vp4$vt$1@news.task.gda.pl WOJSAL
    <w...@N...pl> pisze:

    > To nie żadanie. Po prostu chcesz prace, to wyslij. A jak nie chcesz
    > pracy to nie wysyłaj.
    Bardzo blisko do "chcesz pracę - daj dupy, nie chcesz - nie dawaj".

    > Co masz na myśli mówiąc o lekceważeniu prawa?
    Ogłoszenia zawierające w treści żądanie wysłania CV i/lub LM.
    Łajdacy obchodzą prawo za pomocą sugestii typu "CV i LM _prosimy_
    nadsyłać...".
    Wszyscy wiedzą o co chodzi.

    > Czy prawo zabrania czytania CV?
    Słyszałem, że nie.
    Czy ja mam prawo wg ciebie do posiadania i wyrażania swojego zdania na temat
    takich praktyk oraz godzących się na nie ludzi?

    --
    Jotte