PracaGrupypl.praca.dyskusjeZa starzy aby pracowac! › Re: Za starzy aby pracowac!
  • Data: 2010-08-25 20:38:33
    Temat: Re: Za starzy aby pracowac!
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:1c9qxj91hxu5y$.dlg@localhost.localdomain Waldek M.
    <w...@l...localdomain> pisze:

    > Kiedyś nawet z przyjemnością czytałem, co piszesz - nie tolerowałeś
    > nonsensów i lenistwa, ale pisałeś do rzeczy.
    Nie mogę ci się tym samym odwdzięczyć, niestety.

    > Szkoda, że teraz niczego
    > oprócz pyskówek i bełkotu z rodzaju "ale wy wszyscy jesteście durni"
    Łżesz. Ostrą krytyke kieruję tylko do bałwanów, a nie do wszystkich.
    Poza tym z każdym gada się tak, jak na to zasługuje i takim językiem, jaki
    jest zdolny pojąć.

    > plonk.
    Następny palant, który uznał za niezwykle istotne poinformować czytających
    co sobie ustawi w swoim czytniku.
    Tylko żebyś chociaż dotrzymał słowa.

    --
    Jotte