PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie i urlop.

  • 11. Data: 2006-09-03 19:53:35
    Temat: Re: Wypowiedzenie i urlop.
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 03-09-2006 o 21:44:16 Kaizen <x...@c...sz> napisał(a):

    > Reasumując - myliłem się i liczy się 26 dni x ilość miesięcy.

    Ech, "humaniści"...

    bp, nmsp ;)

    --
    http://tomaszplokarz.wordpress.com - już nie tylko La Linea ;)

  • 12. Data: 2006-09-03 20:34:50
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 03 Sep 2006 15:35:55 +0200, "Nikiel ;)"
    <n...@p...fm> zakodował:

    >"§ 3 [Ustalenie wymiaru urlopu] Wymiar proporcjonalnego urlopu
    >wypoczynkowego w roku kalendarzowym, w którym pracownik nabył u danego
    >pracodawcy prawo do urlopu wypoczynkowego w wyższym wymiarze, ustala się
    >uwzględniaj?c wyższy wymiar tego urlopu. "

    Dziwne. Na sejm.gov.pl jest wersja, którą ja cytowałem i ma status
    "obowiązujący".

    Ale faktycznie ROZPORZĄDZENIE MINISTRA PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ
    z dnia 6 grudnia 2002 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie
    szczegółowych zasad udzielania urlopu wypoczynkowego, ustalania i
    wypłacania wynagrodzenia za czas urlopu oraz ekwiwalentu pieniężnego
    za urlop.

    Wprowadza brzmienie, które podałeś.

    Reasumując - myliłem się i liczy się "normalnie" 26 dni/12 x ilość
    miesięcy.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 13. Data: 2006-09-04 14:56:13
    Od: mariusz <e...@W...fm>

    Kaizen napisał(a):

    > Reasumując - myliłem się i liczy się "normalnie" 26 dni/12 x ilość
    > miesięcy

    Co mozna zrobic jezeli Pani pracujaca w kadrach bylaby innego zdania i
    oferowala mi urlop w mniejszym wymiarze obliczajac go tak jak w
    pierwszej opisanej tutaj opcji?

  • 14. Data: 2006-09-04 19:46:03
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    mariusz napaskudził na ekranie:

    > Co mozna zrobic jezeli Pani pracujaca w kadrach bylaby innego zdania i
    > oferowala mi urlop w mniejszym wymiarze obliczajac go tak jak w
    > pierwszej opisanej tutaj opcji?

    Zanieść rozporządzenie, albo zadzwonić do pipu/albo niech ona zadzwoni.
    Niektóre przepisy są zawiłe i pip powinien pomagać w takiej sytuacji.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 15. Data: 2006-09-06 07:49:41
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Kaizen <x...@c...sz> writes:

    > Reasumując - myliłem się i liczy się "normalnie" 26 dni/12 x ilość
    > miesięcy.

    A jak to jest, jak ktoś wcześniej wykorzystał urlopu więcej?

    Znaczy - pracuje od lat, w maju bierze 26 dni urlopu i w lipcu
    odchodzi z pracy? Wychodzi na to, ze mu sie te 26 dni nie nalezaly,
    czy jak?

    MJ

  • 16. Data: 2006-09-06 16:42:06
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Wed, 06 Sep 2006 09:49:41 +0200, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    w <2...@c...fuw.edu.pl> napisał:

> [...]
    >
    > Znaczy - pracuje od lat, w maju bierze 26 dni urlopu i w lipcu
    > odchodzi z pracy? Wychodzi na to, ze mu sie te 26 dni nie nalezaly,

    To u następnego pracodawcy nie dostanie do końca roku.
    Jeżeli do końca roku nie podejmie pracy, to jest do przodu.
    Podobnie jest z urlopem na żądanie.

    Dlatego wymiar wykorzystanego urlopu wpisuje się do świadectwa pracy.

    > MJ

    ja czyli jakub
    Revoke.