PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ciekawy przypadek

  • 1. Data: 2006-08-25 07:45:10
    Temat: Ciekawy przypadek
    Od: herakles <h...@b...pl>

    Witam,

    postanowiłem sobie dorobić aby przyśpieszyć spłatę mieszkania.

    Ponieważ nie zachwycała mnie praca po godzinach wydumałem nienajniższą
    stawkę i ruszyłem na poszukiwania, nie szukałem długo.
    Zacząłem umawiać z pewnym gostkiem z pewnej firmy, w pewnym momencie już
    dogadany termin przestał mu odpowiadać i napisał, że może się o tej
    godzinie umówić w jakiejś restauracji, bo do firmy nie zdąży.

    Na to odpowiedziałem, że tylko spotkanie w siedzibie firmy da mi pewną
    gwarancję, że mam do czynienia z właśnie tą konkretną firmą.

    Pozatym osobiście zanim zacznę gdzieś pracować, to dobrze jest zobaczyć jak
    firma wygląda i czy nie jest to prywatne mieszkanie.

    Po tej odpowiedzi - CISZA jak makiem zasiał.