PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wojsko i studia... (na pewno zainteresuje przyszłych studentów)

  • 1. Data: 2002-06-25 15:57:42
    Temat: Wojsko i studia... (na pewno zainteresuje przyszłych studentów)
    Od: "Veteran " <v...@N...poczta.gazeta.pl>

    http://wyborcza.gazeta.pl/info/artykul.jsp?xx=895862
    &dzial=0115

    "Ci, którzy rozpoczną studia w tym roku akademickim, będą mogli zaliczyć
    wojsko w trakcie nauki - ogłosiły we wtorek ministerstwa edukacji i obrony
    narodowej".

  • 2. Data: 2002-06-25 18:20:38
    Od: "Oktek" <o...@w...pl>

    I co najwazniejsze jest tam mowa o tegorocznych absolwentach :)).
    Cytuje:
    "Za to miał dobrą wiadomość dla tych, którzy w tym roku opuszczą mury
    uczelni. - Jest wielce prawdopodobne, że wzorem ubiegłego roku przeniesiemy
    wszystkich tegorocznych absolwentów szkół wyższych do rezerwy bez odbycia
    szkolenia wojskowego - powiedział. Dodał, że rozporządzenie w tej sprawie
    ukaże się na początku października."
    To nam sie upieklo :))
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2002-06-26 07:04:36
    Od: "AndY" <p...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl>

    > To nam sie upieklo :))

    jak to mowia : "zobacze jak zobacze :) "

    AndY

  • 4. Data: 2002-06-29 09:47:49
    Od: "SHAQU" <s...@w...pl>

> [...]
    > szkolenia wojskowego - powiedział. Dodał, że rozporządzenie w tej sprawie
    No tak ale jest jedno ale. Ja wlasnie zalatwiam juz sobie prace i potrzebuje
    wpisu o przeniesieniu odrazu po obronie a nie az w pazdzierniku. W
    pazdzierniku to rozpoczynaja nauke nowi absolwenci a nam potrzeba tej
    decyzji juz!!!!
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-07-01 07:55:26
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

    lepiej pozno niz wcale ... :(

  • 6. Data: 2002-07-01 13:03:19
    Od: "Pawel B." <b...@p...wp.pl>

    Oktek wrote:

    > I co najwazniejsze jest tam mowa o tegorocznych absolwentach :)).
    > Cytuje:
    > "Za to mia? dobr? wiadomo?ae dla tych, którzy w tym roku opuszcz? mury
    > uczelni. - Jest wielce prawdopodobne, ?e wzorem ubieg?ego roku przeniesiemy
    > wszystkich tegorocznych absolwentów szkó? wy?szych do rezerwy bez odbycia
    > szkolenia wojskowego - powiedzia?. Doda?, ?e rozporz?dzenie w tej sprawie
    > uka?e si? na pocz?tku pa 1/4 dziernika."

    Czy ci którzy maja licencjat tez sie na to lapia??

    pb