PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ubezpieczenie "przy mężu"

  • 1. Data: 2002-06-25 17:46:44
    Temat: Ubezpieczenie "przy mężu"
    Od: "Lidia Zając" <l...@w...pl>

    Dzięki za info w sprawie umowy-zlecenia, teraz inne pytanie. Chcę
    zrezygnować z pracy na etacie ( czy raczej muszę). Kto mnie ubezpiecza po
    owej rezygnacji, zakładając, że mam dziecko i pracującego męża?
    Na urlopie wychowawczym podobno ubezpieczał mnie mąż, czy to zadziała, gdy
    przestanę pracować? I co w razie jego (po najdłuższym życiu) śmierci? Czy
    dostaję rentę?
    A dziecko? Słowem, co z ubezpieczeniem typowej żony "przy mężu"? Aha, i co z
    pieniędzmi, które już mam na Funduszu Emerytalnym. Czy przepadną?
    Lidka