PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie odnosnie ogloszen zamieszczanych w sieci

  • 1. Data: 2002-06-25 13:08:27
    Temat: Pytanie odnosnie ogloszen zamieszczanych w sieci
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    Witam,

    Wlasnie przegladam ogloszenia zamieszczone pod adresem
    http://www.gratka.pl Niektore z nich wygladaja dosc interesujaco jednak
    kontakt wylacznie przez e-mail, na ktory trzeba przeslac CV i list
    motywacyjny. Konto e-mail mozna utworzyc w pare minutek. Czy moze byc to
    nieuczciwy sposob pozyskiwania danych osobowych?

    pozdrawiam
    Greg

  • 2. Data: 2002-06-25 18:46:35
    Od: "Jarek Krochmalski" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Greg" <o...@f...sos.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > motywacyjny. Konto e-mail mozna utworzyc w pare minutek. Czy moze byc to
    > nieuczciwy sposob pozyskiwania danych osobowych?

    oczywiscie.
    jotka

  • 3. Data: 2002-06-25 20:14:10
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

> [...]
    > motywacyjny. Konto e-mail mozna utworzyc w pare minutek. Czy moze byc to
    > nieuczciwy sposob pozyskiwania danych osobowych?

    jesli chodzi o ogloszenia znajdujace sie w dziale praca internetowego
    serwisu gratka, nie ma mozliwosci , aby ktos w ten sposob probowal pozyskac
    dane osobowe.
    podanie tylko adresu emaliowego jest sposobem na sprawdzenie skutecznosci
    tego nosnika ( wszystkie ogloszenia sa platne )

    pzdr
    sqra

  • 4. Data: 2002-06-26 06:30:40
    Od: "budowa-2" <b...@n...pl>

> [...]
    > podanie tylko adresu emaliowego jest sposobem na sprawdzenie skutecznosci
    > tego nosnika ( wszystkie ogloszenia sa platne )

    Przeciez mozna dac za darmo ogloszenie tekstowe w kazdym dziale Gratki!

  • 5. Data: 2002-06-26 12:25:03
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    Użytkownik "sqrczak" napisal:

    > jesli chodzi o ogloszenia znajdujace sie w dziale
    > praca internetowego serwisu gratka, nie ma mozliwosci ,
    > (...) ( wszystkie ogloszenia sa platne )

    Czy aby na pewno? W dziale "Szukam pracy" jest za darmo, wiec
    przypuszczalnie w "Dam prace" jest podobnie (tam ogloszenia nie
    zamieszczalem wiec nie wiem). Kolejnym argumentem za tym, ze ogloszenia
    platne byc nie moga jest chociazby tresc wiekszosci, ktora wskazuje na
    jakiegos malolata bawiacego sie w klikanie w banery - ten raczej za
    ogloszenia placic nie bedzie.

    pozdrawiam
    Greg

  • 6. Data: 2002-07-04 23:10:26
    Od: "Domin" <d...@w...pl>

    > tego nosnika ( wszystkie ogloszenia sa platne )

    Nie wiem czy dobrze rozumiem o co Ci chodzi, ale ogloszenia na gratce nie sa
    platne