PracaGrupypl.praca.dyskusje › lista laureatow GOS - wpadka ?

  • 1. Data: 2002-06-25 15:52:49
    Temat: lista laureatow GOS - wpadka ?
    Od: <m...@w...pl>

    czy to nie wczoraj miala sie ukazac lista laureatow Grasz o Staz?
    kalendarium bylo jasno napisane, ze mialo to nastapic 24 czerwca...

    wiem, wiem - na stronie GOS napisano ze liste podadza dopiero 1 lipca, tylko
    ze ciekawe ile osob o tym dowiedzialo sie i ile osob nie pobieglo w
    poniedzialek rano po gazete - sam kibicowalem jednej osobie i kupilem
    Makulature Poniedzialkowa.

    co roku wpadki :))
    pRoFeSjOnAlIsCi, psia kostka!
    ing.

  • 2. Data: 2002-06-30 20:36:01
    Temat: Re: lista laureatow GOS - wpadka ?
    Od: "Sławomir Furmanek" <e...@p...fm>

    Witam

    Użytkownik <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ze ciekawe ile osob o tym dowiedzialo sie i ile osob nie pobieglo w
    > poniedzialek rano po gazete - sam kibicowalem jednej osobie i kupilem

    Coroku, trzeba sie juz chyba do tego przyzwyczaic, ze konkurs organizuja
    ludzie
    ktorzy tez dopiero sa na stazu i sie ucza na bledach

    pozdrawiam.eprom