PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wkładka Praca w Gazecie Wyborczej

  • 21. Data: 2003-08-10 16:15:28
    Temat: Re: Wkładka Praca w Gazecie Wyborczej
    Od: "Wiesiek" <w...@p...onet.pl>

    zgoda ale skąd wiadomo czy firma w ogóle robi to w celach rekrutacji biorąc pod
    uwagę fakt braku odpowiedzi z tych firm, czy przypadkiem adresy nie dostają się
    w ręce np: złodzieja (mieliśmy włamanie do mieszkania w biały dzień).
    Przepraszam za te czarne myśli ale tak jakoś się nasunęły.

    Pozdrawiam
    Wiesiek

  • 22. Data: 2003-08-10 19:15:07
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "wondoł" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "wiesiek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > nic
    > osoba
    >

    > A jaka to tak naprawde róznica czy zostanie CV wyrzucone podarte wrzucone
    > niszczarkę czy spalone. Jakie zagrożenie niesie ze sobą sposób pozbycia
    się
    > dokumentów?

    Odczytanie tych danych przez osoby niepowolane, np zlodzieja...

    Kania

  • 23. Data: 2003-08-10 20:50:27
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Wiesiek napisał:

> [...]
    > w ręce np: złodzieja (mieliśmy włamanie do mieszkania w biały dzień).
    > Przepraszam za te czarne myśli ale tak jakoś się nasunęły.

    Co najwyżej do oszustów. Złodziej potrzebuje trochę innych informacji
    niż telefon, nazwisko i adres. ;)

    Flyer

  • 24. Data: 2003-08-10 21:26:12
    Od: wondoł <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    | "wondoł" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    | ale

    | się
    |
    | Odczytanie tych danych przez osoby niepowolane, np zlodzieja...

    A po co złodziejowi takie dane??
    --
    Wondoł
    d...@p...onet.pl

    ---

  • 25. Data: 2003-08-10 21:26:28
    Od: wondoł <d...@p...onet.pl>

  • 26. Data: 2003-08-11 01:32:18
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "wiesiek" <w...@p...onet.pl> writes:

    > Cześć
    > Ja wraz z żoną mieszkamy w W-wie, żona od 1,5 roku szuka pracy a z GW/Praca
    > korzystała w każdy poniedziałek i zupełnie NIC, poprosyu żadna firma nie
    > raczyła się nawet odezwać. Więc mam pytanie po co wogóle są te ogłoszenia skoro
    > firmy nie odpowiadają na wysłane CV, a co z wysłanymi dokumentami? czy zostały

    no tak. twoja zona nie zostala zaproszona na rozmowe i stad wyciagasz
    wniosek, ze te ogloszenia sa niepotrzebne. piekne rozumowanie.

    tylko, ze calkiem sporo osob - nawet tutaj sie udzielajacych -
    znalazlo prace przez te ogloszenia wlasnie. takze komus jednak
    odpowiadaja.

    ze twojej zonie nie - to nalezaloby sie zastanowic, czemu akurat jej
    nie.
    moze ma niechodliwy zawod? moze przegrywa z innymi? moze sle nie tam
    gdzie trzeba? moze ma zle napisane cv?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 27. Data: 2003-08-11 07:45:30
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    > A po co złodziejowi takie dane??

    A po co sie zastanawiac kogo okrasc?? skoro ktos wysyla CV tzn, ze szuka
    pracy a to oznacza, ze go dosc czesto nie ma w domu... I po co szukac chat
    do obrobienia, skoro adresy walaja sie po smietnikach??

    Kania

  • 28. Data: 2003-08-11 07:47:47
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> wrote in message
> [...]
    > nie.
    > moze ma niechodliwy zawod? moze przegrywa z innymi? moze sle nie tam

    I tutaj sie z Toba zgodze w 100%. To nie wina ogloszen czy pracodawcow, ze
    sie nie odzywaja. Ktos mi kiedys mowil, ze przy naszych niepowodzeniach
    ponosimy 50% winy.

    Kania

  • 29. Data: 2003-08-11 10:46:45
    Od: wondoł <d...@p...onet.pl>

    | "wondoł" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    | A po co sie zastanawiac kogo okrasc?? skoro ktos wysyla CV tzn, ze szuka
    | pracy a to oznacza, ze go dosc czesto nie ma w domu...

    chyba odwrotnie, skoro szuka pracy to znaczy ze siedzi w domu. Poza tym ani w
    cv nie masz informacji o tym jakim to jestes bogatym człowiekiem , co mozna od
    Ciebie uszczknąć itp.

    Złodzieje mają troszkę inny sposób działania niż kopanie po smietnikach w
    poszukiwaniu adresów

  • 30. Data: 2003-08-11 14:31:28
    Od: "Przemcio" <p...@j...pl>

    Brak odpowiedzi wynika najczęściej z ilości przysłanych aplikacji na dane
    stanowisko, nierzadko jest to kilkaset, a czasem nawet kilka tysięcy
    zgłoszeń.
    Odpowiedź do każdej osoby wiązałaby się z koniecznością spędzenia nad tym
    zadaniem wielu roboczodni i wydania iluś set złotych na znaczki, papier i
    koperty + koszt pracy... tak to niestety wygląda....

    Przemek'