PracaGrupypl.praca.dyskusjeWeb developer in London › Re: Web developer in London
    From: "ZIL" <m...@s...eisp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Web developer in London
    Date: Tue, 22 Jul 2003 04:06:51 +0200

    Tak na marginesie ==> SanMarino (raj podatkowy) ==> może jednak tam? Tylko,
    że WŁOSKI....

    > Jesli nie - przynajmniej okresl stopien znajomosci kazdej z technologii.
    Niejednokrotnie zamieszczając ogłoszenia na pl.praca.oferowana spotykałem
    się ciągle z tym samym efektem 'zmasowanego odzewu'. 100 odpowiedzi takich
    samych, tzn. identycznych z Twoimi kwalifikacjami. 10% jedynie przyznała się
    do faktycznych umiejętności, czyli oznaczając przy MySQL(5), a Oracle(3). A
    niejednoktornie przy JavaScript dzięki wielu dostępnych tutoriali/skryptom
    określali się na (5), a przyszło wykonać prostą aplikację i pojawiały się
    problemy. Podobnie jak Ty próbowałem jakiś czas temu dołączyć do team'u
    znanej firmy web'owej - efekt: ciężko przestawić się na tryb pracy
    wymieniony w poście Pana Roberta. Takie są fakty...

    W Polsce wciąż Internet jest na takim, a nie innym poziomie. Niedługo się to
    zmieni, a zapotrzebowanie na takich jak Ty będzie stale rosło (a poza tym
    jest tyle możliwości rozwoju!!!), więc nie wiem czy jest sens wyjazdu do
    Anglii. Ale jeśli nic Cię TU nie trzyma granice już niedługo będą wolne...

    Marcin Denys