PracaGrupypl.praca.dyskusjeWeb developer in London › Re: Web developer in London
  • Data: 2003-07-22 08:28:21
    Temat: Re: Web developer in London
    Od: "babla" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem czy sie grupowicze ze mna zgodza, ale czas 'wolnych strzelcow'
    > znajacych sie na wszystkim od ASP do Zend juz powoli mija - u nas - co
    > oznacza ze w UK juz minal dawno.
    Nie zgodzę się. W Polsce stanowisko "freelancer" przeżywa renesans i jeszcze
    nam daleko do cywilizacji - nikt nie myśli o supporcie czy rozwijaniu
    systemu w momencie zakupu.

    Przyszłość widzę w małych spółkach/spółdzielniach programistów którzy
    sprawnie realizują określone projekty - niskie koszty, duża samodzielność,
    jakieś bezpieczeństwo.

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej Wąsik