PracaGrupypl.praca.dyskusjeWeb developer in London › Re: Web developer in London
  • Data: 2003-07-22 09:26:43
    Temat: Re: Web developer in London
    Od: r...@r...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Wykupilem sobie abonament w Medicoverze. Mam pelen pakiet uslug lacznie
    > z hospitalizacja w razie wypadku, a takze hospitalizacja planowa.
    > Niestety nie zwalnia mnie to z placenia na publiczna sluzbe zdrowia, z
    > ktorej uslug wcale nie korzystam.

    z uslug Medicovera tez pewnie co do zasady nie korzystasz - i na tym polega
    zabawa ze sluzba zdrowia (prywatna jak i panstwowa).

    Jesli moglbys nas oswiecic w nastepujacych kwestiach bylbym bardzo wdzieczny
    (kiedys tu napsialem cos nieprawomyslnie o Medicoverze i ktos to przeczytal,
    przeanalizowal i wyslal mi oferte [duza buzka dla Medicovera!], ale oferta
    mnie nie przekonala [niestety] - moze teraz to sie zmienilo i pojde
    do nich po jakas ladna (i kosmicznie droga) karte...):
    -> czy karetka Medicovera pojedzie do Ciebie, jesli bedziesz mial
    wypadek miedzy Suwalkami a Bialymstokiem (tam jest waska droga)?
    czy wogule oddala sie dalej niz 50-60 km od jednego z KILKU duzych
    miast gdzie sa centra?
    -> czy jesli Twoj stan nie pozwoli wozic Cie daleko po kraju, to zalatwia
    Ci _cokolwiek_ w Bialymstoku? Lublinie? Zakopanym? Rzeszowie?
    -> ile kosztuje stomatolog autoryzowany u nich po uwzglendieniu znizek
    dla posiadaczy karty - taniej pojsc do nieautoryzowanego bez znizki :->
    a i on da znizke, jak zobaczy kilka zebow do wyleczenia...
    -> ile dni w szpitalu Ci _realnie_ zapewnia? a kiedy zaczniesz doplacac?
    oczywiscie co do zasady wiekszosc zabiegow/operacji wykonuje sie w kilka
    dni (badania wstepne, rehanblitacja), ale czasem trzeba znacznie wiecej.
    co do zasady to wiekszosc ludzi przez 50 lat zycia nie spedza w szpitalu
    ani dnia...
    -> co Ci zapewnia w razie HIVa, SARSa czy tp.?
    czy beda Cie dozywotnio leczyc? czy wtedy przyjdziesz po marna, ale jednak
    jakas, opieke do panstwowej sluzby zdrowia?
    -> itd. itp.

    Prywaciarze chetnie lapia mlodych, zdrowych i bogatych - i na takich maja
    skalkulowana oferte. Tyle ze jak juz przestaniesz byc mlody silny i bogaty
    (tak tak, wystarczy stracic prace, wystarczy stracic zdrowie -> zarobek
    (freelancerzy) -> nie zaplacic abonamentu -> po ptokach) to maja Cie w nosie.

    pozdrawiam

    romekk