PracaGrupypl.praca.dyskusjeWeb developer in London › Re: Web developer in London
  • Data: 2003-07-22 10:43:27
    Temat: Re: Web developer in London
    Od: r...@r...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Dzieki za tego maila, da mi sporo do myslenia (zastanawiam sie nad
    > uzupelnieniem przez medicover standardowej opieki przy DG). Rozumiem, że
    > dla państwowej służby zdrowia na razie sensownej alternatywy nie ma?
    NIE WIEM jaka jest DZIS oferta Medicover - czy to rozwazajac ceny,
    czy tez rozwazajac zakres uslug (realnie).
    Przejzenie strony WWW nie napawa optymizmem - wciaz niewiele jest szpitali
    wspolpracujacych, centra medyczne - tylko w kilku najwiekszych miastach
    w tym ZADNEGO na wschod od Wisly. Wspolpracujace przychodznie/lekarze
    - no niewiele [coz to jest 200 placowek w 160 miastach? z tego w polowie
    miast pewnie pojedynczy lekarz/przychodnia]

    Na pewno nie ma co sie za bardzo napalac - trzeba realnie pogadac
    z handlowcem, poprosic o papiery, oferty i wszystko przeczytac,
    przede wszystkim to, co sie bedzie podpisywac i bedzie obowiazywac
    obie strony a nie ulotki reklamowe, ktore zawsze (i to naturalne)
    przedstawiaja swiat nieco wypaczony.
    Jak w kazdej umowie handlowej rozwazyc wszlekie za i przeciw.
    Cene i to, co sie w zamian otrzymuje.
    Na pewno sa ludzie, dla ktorych Medicover nie jest drogi i ktorym ich oferta
    w 100% odpowiada - pytanie tylko takie, czy Ty czy ja nalezymy do tej grupy.

    W wracajac na chwile do panstwowej sluzby zdrowia - jak sie rozwale
    samochodem chocby pod samiutkim centrum jakiejs prywatnej sluzby zdrowia,
    ktorej karte bede mial w portfelu (chocby i platynowa), to jesli bede
    nieprzytomny, to policja wezwie do mnie pogotowie panstwowe.
    jak zaslabne w domu i sasiad/gosc mnie zacznie ratowac, to tez nie bedzie
    szukal w moim portfelu kart klienta prywatnych sluzb zdrowia.
    Tak czy siak zycie ratowac nam bedzie z duzym prawdopodobienstwem
    sluzba zdrowia panstwowa. Wiec nie ma co marudzic, tylko trzeba placic
    na nich i tyle.

    > Pisałeś o utracie zdrowia w przypadku freelancera. Wiem, że są
    > ubezpieczenia na wypadek utraty niezdolności do pracy. Czy ktoś z tego
    > korzysta i może napisać coś więcej?
    Pisalem o tym w kontekscie takim, ze jesli jest freelancerem, to
    podupadajac na zdrowiu tracisz dochody - tracisz mozliwosc placenia
    abonamentu - i narzuca sie pytanie: i co dalej z prywatnym ubezpieczeniem?
    Moze (to byloby logiczne, ale w ta watpie) w czasie trwania choroby nie trzeba
    placic...

    pozdrawiam

    romekk