PracaGrupypl.praca.dyskusjeWeb developer in London › Re: Web developer in London
    From: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Web developer in London
    Date: 21 Jul 2003 23:11:45 GMT

    Robert Drozd <r...@y...iq.anonimy-to-zera.pl> wrote:
    > Nie wiem czy sie grupowicze ze mna zgodza, ale czas 'wolnych strzelcow'
    > znajacych sie na wszystkim od ASP do Zend juz powoli mija - u nas - co
    > oznacza ze w UK juz minal dawno.

    Tu się zgodzę, choć nie wykluczam że ktoś może się znać b. dobrze
    naprawdę na bardzo wielu rzeczach. Natomiast czas tych, którzy
    znali się po trochę na wszystkim rzeczywiście w tej branży przynajmniej
    zaczyna mijać.

    > Male projekty sa coraz bardziej zautomatyzowane (mozna kupic 'sklep
    > internetowy' w pudelku i zainstalowac samemu, ewentualnie zrobi to
    > specjalista w pare godzin), a srednie i wieksze wymagaja juz wspolpracy
    > co najmniej paru osob.

    Sklep z pudełka? Nie wierzę. Nie ma to jak dedykowany sklep napisany
    specjalnie dla klienta i administrowany przez autora takiej aplikacji.
    Ci którzy próbują oszczędzać na kosztach, kupując sklep z pudełka
    przekonują się potem jaka to była pozorna oszczędność.

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10368 dzień życia, sprawność