PracaGrupypl.praca.dyskusjeWdrożeniowiec - jak to wygląda od drugiej strony › Re: Wdrożeniowiec - jak to wygląda od drugiej strony
  • Data: 2005-07-12 20:13:40
    Temat: Re: Wdrożeniowiec - jak to wygląda od drugiej strony
    Od: " jaspis" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W takim razie czym sie trzeba wykazać by dostac sie do dzialu wdrozen firmy
    softwerowej? Bylam na 2 rozmowach i na jednej podano mi powod odrzucenia mojej
    oferty jako brak doswiadczenia (mam tylko 3 miesieczny staz w dziale wdrozen)
    a w drugiej zaproponowali wpierw praktyki 1-2 miesieczne, na ktorych bede
    uczyc sie, beda mnie ze zdobytej wiedzy egzaminowac itd a na koniec szef oceni
    czy sie nadaje czy nie. I wszystko oki tyle ze na dzien dziesiejszy maja juz
    praktykanta i do pracy zostanie przyjeta osoba "lepsza". Ja nie jestem za
    rywalizacja, roznie to bywa (moze to jakis lizus) i 2 miesiace przepracuje za
    friko i nic z tego nie bede miala. Czy takie "praktyki" sa stosowane rowniez w
    innych firmach? Mnie juz rece opadaja ....

    jaspis