PracaGrupypl.praca.dyskusjeWdrożeniowiec - jak to wygląda od drugiej strony › Re: Wdrożeniowiec - jak to wygląda od drugiej strony
  • Data: 2005-07-13 17:16:02
    Temat: Re: Wdrożeniowiec - jak to wygląda od drugiej strony
    Od: " jaspis" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Inną sprawą jest że z Twojego (jaspis) opisu wynika żeś kobietą. Mam
    > niestety wrażenie, że może ci być na tym polu z tego powodu jeszcze
    > trudniej, choć życzę Ci powodzenia i dodam, że znam baardzo dobre
    > kobitki (w IT), no ale bycie wykształconym i dobrze wytresowanym
    > szczurem w Polsce wciąż jeszcze nie popłaca.
    >
    > Pozdrawiam wszystkich
    >
    > Archi

    :) tak kobieta i przyznam Ci ze tez mam takie wrazenie. Nie wiem doprawdy jak
    to jest jest ze co niektorzy koledzy nie maja problemu ze znalezieniem pracy a
    ja szukam juz prawie rok :/ I zyby nie bylo - nie zabieram sie za cos w czym
    nie jestem dobra (np programowanie) - szukam pracy tam w czym dam sobie rade i
    bede mogla sie wykazac. I mimo to jej nie mam. Owszem jestem zapraszana na
    rozmowy ale na tym koniec. Zaczynam sie powoli zalamywac cala ta chora
    sytuacja :( Dobrze zdaje sobie sprawe z tego ze moje doswiadczenie jest
    niewielkie ale rowniez dobrze wiem o tym, ze jesli ktos mi da szanse to pokaze
    co potrafie i wykarze sie! ... :)

    jaspis