PracaGrupypl.praca.dyskusjeWdrożeniowiec - jak to wygląda od drugiej strony › Re: Wdrożeniowiec - jak to wygląda od drugiej strony
  • Data: 2005-07-12 22:18:13
    Temat: Re: Wdrożeniowiec - jak to wygląda od drugiej strony
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Kaizen wrote:

    > Pięknego dnia Tue, 12 Jul 2005 19:42:29 +0200, KrzysiekPP
    > <k...@n...op.pl> zakodował:

    > Spierałbym się ;)
    > Ja nie jestem w stanie zainstalować 90% programów, które
    > wdrażałem (nie jestem informatykiem - a i niejeden doświadczony
    > informatyk miał z tym problemy).
    > Nigdy też nie programowałem - i nie znam instalatora, który
    > progamował programy, które ja wdrażałem a on instalował.

    Ja mysle, ze proces wdrazania znacznie sie upraszcza w momencie
    gdy produkt wdrazany powstal w oparciu o solidne analizy potrzeb
    klienta. Jesli zas zostal stworzony w oparciu o widzimisie
    decydenta i handlowca wtedy jest kiepsko.
    Uczestniczylem jako kibic (admin sieci i systemu) w duzym
    wdrozeniu oprogramowania dla firmy i pierwsza wersja programu w
    ogole nie nadawala sie do uzytku. Program powstal w umyslach
    decydentow zdala od stanowisk pracy ludzi, ktorzy mieli sie tym
    poslugiwac. W takiej sytuacji pozycja wdrozeniowca jest nie do
    pozazdroszczenia. Zbiera ciegi za wszystkich :-((((