PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wasza rekordowa liczba godzin non stop pracy

  • 21. Data: 2005-09-05 15:11:58
    Temat: Re: Wasza rekordowa liczba godzin non stop pracy
    Od: "Marek" <m...@m...com>

    Ludzie nie ma sie czym naprawde chwalic. Taka praca polaczona z mala
    aktywnoscia fizyczna i stresem prowadzi czesto do nerwicy. Organizm ma dosc
    i sie buntuje. Jestem informatykiem, sam sie tego nabawilem ale w lekkiej
    postaci i na szczescie przechodzi. Natomiast nerwica w ostrej formie to po
    prostu dramat: ludzie maja np. co kilka dni objawy identyczne jak przy
    zawale serca, wzywaja karetki, a okazuje sie ze nic im nie dolega. Lekarze
    nie sa w stanie im pomoc, pomagaja jedynie psychotropy.

  • 22. Data: 2005-09-05 18:40:18
    Od: "Kacper W." <a...@o...pl>

    Moja żona pracuje 27 godzin ale 5-6 razy w miesiącu...dodatkowo normalne
    dniowki.

  • 23. Data: 2005-09-05 18:50:15
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kacper W. napisał(a):

    > Moja żona pracuje 27 godzin ale 5-6 razy w miesiącu...dodatkowo normalne
    > dniowki.

    Hmm... ;) Miałem dwa takie epizody zawodowe. Pierwszy kiedy lata temu
    pracowalem w systemie dyzurow: popoludnie-rano-noc. Kiedys pozamienialem
    sie z kolegami i wyszlo mi ponad dobe w pracy ;) Drugi raz siedzialem
    w biurze nad wpisywaniem kodow towarowych od poludnia do 7 rano
    nastepnego dnia ;)

    j.

  • 24. Data: 2005-09-05 19:39:37
    Od: EL <s...@w...na.drzewo.pl>

    On 2005-09-05, Marek <m...@m...com> wrote:
> [...]
    > i sie buntuje. Jestem informatykiem, sam sie tego nabawilem ale w lekkiej

    To i tak masz spokój siedząc sobie przed komputerkiem. A wyobraź sobie
    pracę w fabryce - hałas, smród, gorąco, któraś z kolei nieprzespana noc i 16
    godzina dyżuru po którym zejdziesz się na 8 godzin się kimnąć aby wrócić na
    następne 16 godzin, w czasie kiedy normalni ludzie mają weekend. Tak wygląda
    praca w systemie 4 zmianowym z nadgodzinami, kilka lat w ten sposób harowałem.
    Natomiast co do bezwzględnego rekordu to nie mam się za bardzo czym pochwalić
    - tylko 24 godziny nieprzerwanej pracy.

    pozdrawiam