PracaGrupypl.praca.dyskusjeWasza rekordowa liczba godzin non stop pracy › Re: Wasza rekordowa liczba godzin non stop pracy
    From: EL <s...@w...na.drzewo.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wasza rekordowa liczba godzin non stop pracy
    Date: Mon, 5 Sep 2005 19:39:37 +0000 (UTC)

    On 2005-09-05, Marek <m...@m...com> wrote:
    > Ludzie nie ma sie czym naprawde chwalic. Taka praca polaczona z mala
    > aktywnoscia fizyczna i stresem prowadzi czesto do nerwicy. Organizm ma dosc
    > i sie buntuje. Jestem informatykiem, sam sie tego nabawilem ale w lekkiej
    > postaci i na szczescie przechodzi.

    To i tak masz spokój siedząc sobie przed komputerkiem. A wyobraź sobie
    pracę w fabryce - hałas, smród, gorąco, któraś z kolei nieprzespana noc i 16
    godzina dyżuru po którym zejdziesz się na 8 godzin się kimnąć aby wrócić na
    następne 16 godzin, w czasie kiedy normalni ludzie mają weekend. Tak wygląda
    praca w systemie 4 zmianowym z nadgodzinami, kilka lat w ten sposób harowałem.
    Natomiast co do bezwzględnego rekordu to nie mam się za bardzo czym pochwalić
    - tylko 24 godziny nieprzerwanej pracy.

    pozdrawiam