PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wasza rekordowa liczba godzin non stop pracy

  • 1. Data: 2005-07-17 23:51:20
    Temat: Wasza rekordowa liczba godzin non stop pracy
    Od: Zobp <a...@p...onet.pl>

    Może to trochę smutne ... Ale moja to równe 60 godzin - w zasadzie z
    przerwami na WC.

  • 2. Data: 2005-07-18 00:00:46
    Temat: Re: Wasza rekordowa liczba godzin non stop pracy
    Od: M <m...@w...pl>

    Zobp napisał:

    > Może to trochę smutne ... Ale moja to równe 60 godzin - w zasadzie z
    > przerwami na WC.

    62

  • 3. Data: 2005-07-18 00:11:13
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Zobp napisał(a):

    > Może to trochę smutne ... Ale moja to równe 60 godzin - w zasadzie z
    > przerwami na WC.

    63h - od piątku godz. 17 do poniedziałku, do g. 8 rano. [1]
    Potem przez dwa dni to odsypiałem. :)

    [1] Z tym, że to nie był przymus. Raczej swojego rodzaju osobisty test
    w formie 'ile potrafię wytrzymać'.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2005-07-18 06:58:43
    Od: Paweł Chrobak <p...@W...com>

    Ludzi gdzie wy pracujecie ?? Bo ilość godzin to jedno, ale każda praca
    inaczej męczy.
    Więc 60 h na budowie != 60h w bibliotece

  • 5. Data: 2005-07-18 07:46:50
    Od: "jensen" <jensen(beztego)@interia.pl>

    13 h i nie zamierzam tego powtarzać.

    Podrawiam

  • 6. Data: 2005-07-18 09:10:34
    Od: "Piotr" <p...@g...pl>

    Cały weekend tj. od 5 rano w sobotę do ok. 24 w niedzielę, z krótką przerwą na
    drzemkę. Ale nie narzekam, zarobiłem wtedy ok. 3 średnie krajowe na rękę :)

    pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2005-07-18 09:18:04
    Od: "JM" <m...@m...me>

    22 godziny z przerwa na obiad od 9 rano do 7 rano.

    .pl...

  • 8. Data: 2005-07-18 10:18:58
    Od: "Profil1" <k...@n...pl>

    43 ale po wyjściu z pracy zemdlałem

  • 9. Data: 2005-07-18 11:06:08
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    On 2005-07-17, Zobp <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Może to trochę smutne ... Ale moja to równe 60 godzin - w zasadzie z
    > przerwami na WC.

    Aaa, widzę że nie wygram :( 53 - ale to nie praca, tylko kodowanie
    dla przyjemności (stare dobre scenowe czasy ;-))

    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH

  • 10. Data: 2005-07-18 15:21:19
    Od: "MG42" <m...@g...pl>

    W obecnej firmie? może z 4? ...