PracaGrupypl.praca.dyskusje › Warszawa stawki godzinowe

  • 1. Data: 2012-04-09 22:30:01
    Temat: Warszawa stawki godzinowe
    Od: MG <b...@w...pl>

    Witam,

    Będę potrzebował paru studentów do prostej pracy polegającej na
    skanowaniu papierowych dokumentów. Jaką mniej więcej stawkę netto mogę
    zaproponować za tego rodzaju pracę w Warszawie?

    Pzdr

  • 2. Data: 2012-04-09 23:06:20
    Temat: Re: Warszawa stawki godzinowe
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-09 22:30, MG pisze:
    > Witam,
    >
    > Będę potrzebował paru studentów do prostej pracy polegającej na
    > skanowaniu papierowych dokumentów. Jaką mniej więcej stawkę netto mogę
    > zaproponować za tego rodzaju pracę w Warszawie?

    8.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2012-04-09 23:11:42
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 09 Apr 2012 22:30:01 +0200, MG napisał(a):

    > Będę potrzebował paru studentów do prostej pracy polegającej na
    > skanowaniu papierowych dokumentów. Jaką mniej więcej stawkę netto mogę
    > zaproponować za tego rodzaju pracę w Warszawie?

    10zł? Czy do tego potrzeba aż studentów :)

    --
    marcin

  • 4. Data: 2012-04-09 23:29:19
    Od: MG <b...@w...pl>

    W dniu 2012-04-09 23:11, zly pisze:

    > 10zł? Czy do tego potrzeba aż studentów :)

    Student nie potrzebuje ZUSu.

  • 5. Data: 2012-04-10 01:40:30
    Od: K <...@...c>

    W dniu 2012-04-09 23:29, MG pisze:

    > Student nie potrzebuje ZUSu.

    Znaczy sie na czarno ?

  • 6. Data: 2012-04-10 09:32:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-10 01:40, K pisze:

    > Znaczy sie na czarno ?

    Znaczy się na zlecenie.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2012-04-11 17:11:35
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał
    > Znaczy się na zlecenie.

    Zlecenie nie potrzebuje ZUS-u? ;)

    --
    M.

  • 8. Data: 2012-04-11 19:54:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-11 17:11, Maciek pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał
    >
    > Zlecenie nie potrzebuje ZUS-u? ;)

    Przy studencie zlecenie o zus nie woła.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2012-04-11 20:19:39
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>

    > Przy studencie zlecenie o zus nie woła.

    Na szczęście nia ma tu skrypka.
    Ale kto tak naprawdę za to płaci, uczelnia i jest im to pobierane z konta,
    czy student to po prostu zwolniony z Zusu?

  • 10. Data: 2012-04-11 20:31:16
    Od: Paweł Lipka <p...@l...net.pl>

    On Wed, 11 Apr 2012 20:19:39 +0200
    "nadcisnieniowiec" <h...@b...com> wrote:

    > Na szczęście nia ma tu skrypka.
    > Ale kto tak naprawdę za to płaci, uczelnia i jest im to pobierane z
    > konta, czy student to po prostu zwolniony z Zusu?

    IMO Nikt nie płaci ZUSu za studentów. Po prostu dolicza się czas
    studiów do stażu pracy. Czyli de facto ja płacę, Pan płaci...