PracaGrupypl.praca.dyskusje › rejestracja w PUP a brak udokumentowanego zatrudnienia

  • 1. Data: 2012-04-04 16:29:26
    Temat: rejestracja w PUP a brak udokumentowanego zatrudnienia
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>

    Tak się żłożyło, że przez parę lat po studiach pracowałem albo na czarno,
    albo na jakichś umowach śmieciowych po mięsiac-dwa w różnych miejscach i
    nie przykładałem do tego większej wagi. Obecnie zdrowie mi się pogorszyło i
    muszę udać się do lekarza, niestety jedynym wyjściem w tej chwili dla mnie
    jest rejestracje w urzędzie pracy, w celu zdobycia ubezpieczenia. Będą tam
    ode mnie wymagać świadectw pracy itp, czy może mam udawać że niby nigdzie
    nie pracowałem? Nie chcę wyłudzać żadnych zasiłków itp, bo i tak by mi nie
    przysługiwały, więc mogę sobie darować ten etap papierkologii? Przyznawać
    się do ostatniej pracy na czarno(przyjmowanie drobnych zleceń)? Nie
    zadenuncjują mnie tam do urzędu skarbowego?

  • 2. Data: 2012-04-04 16:36:56
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    Przyznawać
    > się do ostatniej pracy na czarno(przyjmowanie drobnych zleceń)?

    nie bądź idiotą, na 100% obrócą to przeciwko Tobie...

  • 3. Data: 2012-04-04 21:22:59
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    nadcisnieniowiec wrote:
> [...]
    > ostatniej pracy na czarno(przyjmowanie drobnych zleceń)? Nie
    > zadenuncjują mnie tam do urzędu skarbowego?

    http://zielonalinia.gov.pl/default.aspx
    Zadzwoń, zapytaj. Tam dowiesz się więcej niż tutaj.
    yamma

  • 4. Data: 2012-04-04 22:10:53
    Od: K <...@...c>

    W dniu 2012-04-04 16:29, nadcisnieniowiec pisze:
    > Nie chcę wyłudzać żadnych zasiłków itp, bo i tak by mi nie przysługiwały

    Ty skad ty sie chlopie urwales ?

  • 5. Data: 2012-04-05 12:09:32
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości

    > Ty skad ty sie chlopie urwales ?

    A o co tobie chodzi, człowieku? Spadłem z księżyca, a co?

  • 6. Data: 2012-04-05 14:01:35
    Od: K <...@...c>

    W dniu 2012-04-05 12:09, nadcisnieniowiec pisze:

    > Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości

    > A o co tobie chodzi, człowieku? Spadłem z księżyca, a co?

    Jak ty te studia skonczyles z tak niskim ilorazem IQ?

  • 7. Data: 2012-04-05 14:14:14
    Od: Lukasz <k...@a...pl[usun]>

    W dniu 05.04.2012 14:01, K pisze:
    > Jak ty te studia skonczyles z tak niskim ilorazem IQ?

    Heh a jakie Ty skończyłeś, że przez grupę dyskusyjną potrafisz ocenić
    IQ? Skąd masz kryształową kulę? Na pewno działa?

  • 8. Data: 2012-04-05 14:17:24
    Od: Lukasz <k...@a...pl[usun]>

    W dniu 04.04.2012 16:29, nadcisnieniowiec pisze:
> [...]
    > ten etap papierkologii? Przyznawać się do ostatniej pracy na
    > czarno(przyjmowanie drobnych zleceń)? Nie zadenuncjują mnie tam do

    Do pracy na czarno nie masz co się przyznawać. Do prac na umowy nawet te
    śmieciowe możesz, bo coś masz odnotowane. Czepiać się nie będą -
    wszelkie WUPy, PUPy i GUPy mają w poważaniu co, kto robił i nie są
    dociekliwi - za to nie mają płacone.

  • 9. Data: 2012-04-05 18:24:30
    Od: K <...@...c>

    W dniu 2012-04-05 14:14, Lukasz pisze:

    > Heh a jakie Ty skończyłeś, że przez grupę dyskusyjną potrafisz ocenić
    > IQ? Skąd masz kryształową kulę? Na pewno działa?

    Wiesz to nawet murarz na budowie wie ze jak sie pracuje na czarno to
    warto miec ubezpieczenie bo moze cegla na glowe spasc i dlatego warto
    sie zarejestrowac jako bezrobotny. A skoro facet posiadajac wyzsze
    wysztalcenie i tego nie zrobil to chyba ma cos nie ten tegos z baniakiem.

  • 10. Data: 2012-04-05 19:10:05
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > sie zarejestrowac jako bezrobotny. A skoro facet posiadajac wyzsze
    > wysztalcenie i tego nie zrobil to chyba ma cos nie ten tegos z baniakiem.

    tylko jakby mu ta cegła na łeb spadła, to wylądował by od razu w więzieniu z
    pominięciem szpitala...