PracaGrupypl.praca.dyskusje › anegdota (#012)

  • 1. Data: 2012-04-13 20:11:49
    Temat: anegdota (#012)
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nic się nie dzieje, Gronkiewicz i Tusk triumfuje, to mała anegdota o naszych
    elitach... odgrażałem się kiedyś, że Wam napiszę o numerze z UPSem... chyba
    nadszedł czas...

    pewien skorumpowany dział zaopatrzenia pewnej skorumpowanej instytucji
    państwej zarządzanej przez Tuska i Gronkiewicz zakupił do firmy 5 3kW
    UPSów... oczywiście po miesiącu 4 z nich się uszkodziły... za naprawę wziął
    się zaufany pracownik PO... siedział dumał i dumał myślał i rozważał i...
    wymyślił, zauważył, że jak się UPSa odpali z baterii to UPS nie sprawdza
    układów i się uruchamia, więc co zrobił z kierownictwem? ano wydrukował
    kartkę jak odpalać UPSa z baterii i z taką naklejoną kartką oddał
    użytkownikom... dzięki temu teraz mamy zjebane 4 UPSy które można było
    naprawić na gwarancji... i co siądzie napięcie to kłopot bo UPS piszczy...

    ten zaufany pracownik PO w krótkim czasie awansował na (nie bójmy się tego
    słowa) BOGA w tej skorumpowanej instytuycji państwowej...

  • 2. Data: 2012-04-13 21:23:56
    Temat: Re: anegdota (#012)
    Od: slawciod <s...@p...onet.pl>

    W dniu 13.04.2012 20:11, identifikator: 20040501 pisze:
> [...]
    >
    > ten zaufany pracownik PO w krótkim czasie awansował na (nie bójmy się
    > tego słowa) BOGA w tej skorumpowanej instytuycji państwowej...

    Nauczyłeś się już zaciskać rj45 przynajmniej w jednym standardzie?