PracaGrupypl.praca.dyskusje › Warszawa/Gł. specjalista ds. zasobów ludzkich

  • 11. Data: 2002-08-19 00:54:51
    Temat: Re: Warszawa/Gł. specjalista ds. zasobów ludzkich
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <ajp4l7$ed0$1@news.tpi.pl> WojtekW (2W) napisał(a):
    > jeżeli jutro w gazetach napiszą, ze REKRUTER popełnił samobójstwo, dopiszesz
    > pewnie -
    > "ha ha ha - to ja SAMOTNIK wykończyłem kolesia, wykończyłem spamera - jestem
    > nieubłagany, jestem bezwzględny, jestem wspaniały" i postawisz na końcu
    > ";-)". myśl co chcesz, mi jest zaś naprawdę przykro, że wam tutaj
    > namieszałem.

    Trochę mnie demonizujesz, ja jestem ostatnio bardzo pogodnie nastawiony do świata
    i nikogo nie wykańczam. ;) Naprawdę, love and peace, jak w latach 60tych...

    Nie życzę Ci nic złego, tylko ciekawi mnie, czy naprawdę zwolnienie nie ma nic
    wspólnego z tym pierwszym postem. Interesuje mnie to ze względów
    poglądowo/socjologicznych, rzadko się zdarza taka sytuacja, aby ktoś po naruszeniu
    szeroko pojętych zasad netykiety (to utarty slogan, ale ciężko to inaczej nazwać)
    stracił pracę. To po prostu ciekawe.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/