PracaGrupypl.praca.dyskusje › Warszawa/Gł. specjalista ds. zasobów ludzkich

  • 1. Data: 2002-08-17 17:20:33
    Temat: Warszawa/Gł. specjalista ds. zasobów ludzkich
    Od: "REKRUTER" <o...@f...pl>

    o...@f...pl

    Poszukujemy pracownika na stanowisko:

    GŁÓWNEGO SPECJALISTY DS. ZASOBÓW LUDZKICH

    Wymagania:
    - doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 2 letnie)
    - praktyczna znajomość prawa pracy (zagadnienia związane z restrukturyzacją
    zatrudnienia)
    - znajomość programów kadrowo-płacowych
    - doświadczenie w kierowaniu ludźmi
    - znajomość zagadnień płacowych będzie dodatkowym atutem

    Zadania:
    - prowadzenie wszystkich spraw pracowniczych i socjalnych
    - opracowanie i realizowanie programu restrukturyzacji zatrudnienia
    - budowanie polityki kadrowo-płacowej firmy
    - współpraca ze związkami zawodowymi

    TYLKO POWAŻNE OFERTY Z KLAUZULĄ:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie
    pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z
    ust. z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych"

    o...@f...pl

  • 2. Data: 2002-08-17 17:28:43
    Temat: Re: Warszawa/Gł. specjalista ds. zasobów ludzkich
    Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru>

    REKRUTER wrote:

    > Poszukujemy pracownika na stanowisko:
    >
    > GŁÓWNEGO SPECJALISTY DS. ZASOBÓW LUDZKICH

    Nie wiem, czy chciałbym pracować w firmie, która ne rozróżnia
    pl.praca.oferowana od pl.praca.dyskusje.

    Twoje kompetencje są watpliwe, REKRUTER. Zastanów się nad zmianą pracy,
    nad stanowiskiem bardziej odpowiednim dla Twoich kompetencji (a raczej
    ich braku).

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-08-17 17:55:34
    Od: "REKRUTER" <o...@f...pl>

    Krzysztof,

    twoja złośliwa uwaga nie ma naprawdę żadnego znaczenia dla osiągnięcia celów
    REKRUTERA.
    A umieszczenie ogłoszenia na tej grupie - po prostu DZIAŁA.
    To proste:
    jako kryterium zachowania - SKUTECZNOŚĆ a nie odpowiedniość czy adekwatność.
    Nie musisz też pracować w naszej firmie, bez urazy

    REKRUTER

  • 4. Data: 2002-08-17 18:23:22
    Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru>

    REKRUTER wrote:

    > A umieszczenie ogłoszenia na tej grupie - po prostu DZIAŁA.
    > To proste:
    > jako kryterium zachowania - SKUTECZNOŚĆ a nie odpowiedniość czy
    > adekwatność.

    hmm...

    możesz podać adres do Waszego rzecznika prasowego (na WWW nie ma)?
    Chętnie bym się dowiedział,czy to oficjalne stanowisko firmy.

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 5. Data: 2002-08-17 19:11:54
    Od: "REKRUTER" <o...@f...pl>

    Szanowni uczestnicy, zgodnie z uwagami Krzysztofa stwierdzam, że:
    - naruszyłem zasady funkcjonowania grupy
    - naruszyłem zasady Netykiety
    ogłoszenie to nie powinno nigdy znaleźć się na grupie.
    przepraszam i obiecuję, że więcej z mojej strony
    sytauacja taka nie będzie miała miejsca.

    REKRUTER

  • 6. Data: 2002-08-17 19:15:42
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <ajm75e$o8k$1@news.tpi.pl> REKRUTER napisał(a):
> [...]
    > ogłoszenie to nie powinno nigdy znaleźć się na grupie.
    > przepraszam i obiecuję, że więcej z mojej strony
    > sytauacja taka nie będzie miała miejsca.

    ;) Ciekawe, do kogo Krzysztof się dodzwonił, że ten pan tak 'wylajtował' ;)
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 7. Data: 2002-08-17 22:43:08
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    .

    > ;) Ciekawe, do kogo Krzysztof się dodzwonił, że ten pan tak 'wylajtował'
    ;)

    heh jakby ciebie mieli wylac z cieplej panstwowej postadki tez bys lizal
    dupsko. Inna sprawa ze gosc byl po prostu bezczelny.

    --
    l...@s...pl

  • 8. Data: 2002-08-18 20:16:22
    Od: "666" <p...@p...com>

    I bardzo słusznie, REKRUTER, bo jeszcze po telefonach, czy doszły nasze aplikacje,
    bardzo zblazowana gówniara będzie z wyrzutem opr-ować do słuchawki kandydata
    "przecież nie będę przeszukiwać wśród 400 aplikacji na to stanowisko!" (pozdrawiam
    niniejszym panienkę z I.P.K. z W-wy ;-))
    JaC

  • 9. Data: 2002-08-18 21:21:42
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <ajp21l$10a$1@news2.tpi.pl> WojtekW (2W) napisał(a):

> [...]
    > poszukiwania pracowników bywają często nerwowe, a pośpiech prowadzi do gaf i
    > plam.
    > dodam, że moja skrucha nie wynika z telefonu kogoś oburzonego do mojego
    > przełożonego
    > - wpakowałem się bezczelnie z butami w grupę, sam uznaję że było to
    > nieprofesjonalne i naruszyło
    > podstawowe zasady. wstydzę się i przepraszam. szukam sobie innej pracy (to
    > nie jest ironia, przyczyną nie jest
    > też plama która tutaj dałem). możecie więc grupowicze odetchnąć, ja już

    Aha, Twoje zwolnienie tak przypadkowo się zgrało w czasie? ;)

  • 10. Data: 2002-08-18 21:42:37
    Od: "Lia" <i...@p...onet.pl>

    > Aha, Twoje zwolnienie tak przypadkowo się zgrało w czasie? ;)
    > --
    > Samotnik

    Dajcie chłopakowi spokój!
    Popełnił bład i przeprosil
    Co ma jeszce zrobic?
    I pomyslcie, ze mimo ze jego post to NTG, to moze dzieki temu ktos z
    grupowiczow dostanie tą pracę
    Kurcze,w koncu nikogo nei zabił, i nie wrzucił tego na pl.rec. zwierzaki czy
    na grupe o kompach
    Zresztą w tej branzy to i tak sprawdzają się niestendarsowe metody
    poszukiwania.
    Pozdrawiam
    lia