PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co sądzicie o firmie KIRBY???

  • 1. Data: 2002-08-16 15:36:19
    Temat: Co sądzicie o firmie KIRBY???
    Od: "mirek" <N...@l...and.pl>

    Hej

    Właśnie zaczynam tam pracę i już w miarę wiem na czym ona polega. Jednak
    oczekuję opinie na ten temat - zarónwo na + jak i na -

    Pozdrawiam
    Mirek

  • 2. Data: 2002-08-17 18:24:58
    Temat: Re: Co sądzicie o firmie KIRBY???
    Od: "Andrzej Wrobel" <a...@o...pl>

    <Użytkownik > from <N...@l...and.pl> wrote :

    > Hej
    >
    > Właśnie zaczynam tam pracę i już w miarę wiem na czym ona polega.
    > Jednak oczekuję opinie na ten temat - zarónwo na + jak i na -

    A kupiłes juz ich wspaniały produkt? Pytam zupełnie poważnie.
    Byłem tam na rozmowie i uważam, że handel tymi urządzeniami
    nie ma szans. Jesli będziesz miał inne doświadczenia lub jakiekolwiek
    podziel sie z grupą. Najbardziej interesuje mnie to czy tam faktycznie
    działa jakiś telemarketing i czy umawiaja spotkania. Czy też samemu
    trzeba być domokrążcą?

    --
    Andrzej
    "Always look on the bright side of life"