PracaGrupypl.praca.dyskusje › Technologia żywyności

  • 1. Data: 2002-08-17 12:41:26
    Temat: Technologia żywyności
    Od: "rutger" <r...@w...pl>

    Witam

    Jestem studentką Technologi żywności na Akademi rolniczej w Szczecinie. Czy
    ktoś może wie jaka jest sytuacja na rynku pracy dla absolwentów tego
    kierunku ?. Może ktoś z was pracuje w tym zawodzie i pomoże mi wybrać
    specjalizacje. Zastanawiam sie nad fizjologia żywienia człowieka lub
    toksykologią.

    Magda

  • 2. Data: 2002-08-18 06:57:10
    Temat: Re: Technologia żywyności
    Od: "Maciej Czaplinski" <m...@b...pl>

    Użytkownik "rutger" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jestem studentką Technologi żywności na Akademi rolniczej w Szczecinie.
    Czy

    witam,
    moja matka też jest absolwentką tego kierunku, tyle, że Akademi Rolniczej w
    Poznaniu

    > ktoś może wie jaka jest sytuacja na rynku pracy dla absolwentów tego
    > kierunku ?.
    W zawodzie pracowała tylko za komuny, poźniej juz nie było pracy (ma
    specjalnosc technologia zywienia czlowieka), pracowala jako komisarz
    majatkowy, ksiegowa etc. raz tylko miała propozycje pracy jako technolog w
    zakladzie mleczarskim (b. duzym)

    > Może ktoś z was pracuje w tym zawodzie i pomoże mi wybrać
    > specjalizacje. Zastanawiam sie nad fizjologia żywienia człowieka lub
    > toksykologią.

    biorac pod uwage powyzsze lepiej chyba toksykologie wziac

    Maciek