PracaGrupypl.praca.dyskusjeWSZYSCY PRACODAWCY TO NIEUKI I HIENY !!! › Re: WSZYSCY PRACODAWCY TO NIEUKI I HIENY !!!
    From: "Marciano" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: WSZYSCY PRACODAWCY TO NIEUKI I HIENY !!!
    Date: Tue, 19 Mar 2002 10:39:20 +0100
    Sender: g...@p...onet.pl@host6-65.datastar.pl

    Moze nie wszyscy to hieny, ale podzielam opinie, ze wiekszosc najchetniej
    przeje zysk sama lub kupi sobie wiekszy dom, lepszy samochod, zeby jescze
    bardziej podkreslic swoja psudo wartosc przeliczana na kase (ja to mam fure
    a Kowalski to smieciuch) niz podzielic sie zyskiem z innymi co go tez
    wypracowali.
    Przyklad z zycia- firma ok 100 os. . Pogorszenie sytuacji na rynku,
    solidarnie wszyscy pensje w dol o 10-20 proc bla bla musimy ratowac firme
    itd tylko co z tego skoro grupka osób tzw. towarzystwo. wzajemnej adoracji
    prawie miesiac w miesiac premie i nagrody z nawiązka rekompensujacą
    obnizke, a inni nie widzieli premii na oczy albo wydaje in sie ze nie ma
    takiego czegos w firmie. Proste - trzeba odłożyc na koncie bo jak sie firma
    rozleci to trzeba mieć zabezpieczenie, wiec dojmy ile sie da i poki sie da.
    Co tam reszta - II linia. Zabaraknie na premie - zwolni sie nastepnych.