PracaGrupypl.praca.dyskusjeWSZYSCY PRACODAWCY TO NIEUKI I HIENY !!! › Re: WSZYSCY PRACODAWCY TO NIEUKI I HIENY !!!
  • Data: 2002-03-19 19:00:04
    Temat: Re: WSZYSCY PRACODAWCY TO NIEUKI I HIENY !!!
    Od: Zdzisław <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu Tue, 19 Mar 2002 11:07:34 +0100, "Greg" <o...@f...sos.com.pl>
    napisał:

    >Cos czuje, ze nigdy nie prowadziles wlasnej dzialalnosci gospodarczej. Ja
    >tez nie, ale moj ojciec tak i wiem z jakimi problemami przyszlo mu sie
    >borykac. Nie dosyc, ze panstwo niczego mu nie ulatwialo to jeszcze
    >pracownicy mysleli wciaz wg starego systemu (czy sie lezy czy sie
    >stoi...). W efekcie ojciec zamiast czas poswiecic na zalatwianie jakichs
    Pozwolę sobie na małe podsumowanie.
    Pracodawca, który minimalizuje koszty poprzez minimalizowanie płac
    pracowniczych, dziwi się potem ze i oni "minimalizują" swój wkład
    pracy w takiej firmie.
    Jeżeli pracownika traktuje się jak śmiecia, żeby nie powiedzieć psa,
    albo jeszcze gorsze urządzenie do producji zysku, to nic dziwnego, że
    taki pracownik pracuje zgodnie z zasadą "bez rozkazu nic nie wiem i
    nie umiem"
    Przepraszam za niejaki ładunek emocji w wypowiedzi, ale możecie mi
    wierzyć, iż mam kontakty z różnymi firmami i widzę jak generują
    "obroty" pracownikami. Firma licząca 25 - 30 osób - potrafi
    "przerobić" i SETKE pracowników rocznie.

    Zdzisław S.