PracaGrupypl.praca.dyskusjeWSZYSCY PRACODAWCY TO NIEUKI I HIENY !!! › Re: WSZYSCY PRACODAWCY TO NIEUKI I HIENY !!!
  • Data: 2002-03-19 10:07:34
    Temat: Re: WSZYSCY PRACODAWCY TO NIEUKI I HIENY !!!
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <y...@p...onet.pl> napisal:

    > Tylko kasa i kasa i kasa by kupić sobie nowego mercedesa.
    > A koncepcyjnego myślenia zero !!! Bo po co się douczać?

    Cos czuje, ze nigdy nie prowadziles wlasnej dzialalnosci gospodarczej. Ja
    tez nie, ale moj ojciec tak i wiem z jakimi problemami przyszlo mu sie
    borykac. Nie dosyc, ze panstwo niczego mu nie ulatwialo to jeszcze
    pracownicy mysleli wciaz wg starego systemu (czy sie lezy czy sie
    stoi...). W efekcie ojciec zamiast czas poswiecic na zalatwianie jakichs
    prac musial im palcem wszystko pokazywac i tlumaczyc (nawet osobom
    podajacym sie za "specjalistow"). Suma sumarum praca i tak byla zle
    wykonana i z tego tytulu ojciec ponosil straty. Sprobuj jednak wytlumaczyc
    pracownikom, ze nie placi im sie za obecnosc tylko za wykonana prace.

    pozdrawiam
    --
    o...@f...sos.com.pl /^^\ _ __ __
    http://republika.pl/szedhar/ / ___ \/ \ /__) / \