PracaGrupypl.praca.dyskusjeWSZYSCY PRACODAWCY TO NIEUKI I HIENY !!! › Re[2]: WSZYSCY PRACODAWCY TO NIEUKI I HIENY !!!
  • Data: 2002-03-20 18:45:22
    Temat: Re[2]: WSZYSCY PRACODAWCY TO NIEUKI I HIENY !!!
    Od: h...@p...onet.pl (darek) szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Adam,

    Wednesday, March 20, 2002, 4:01:22 PM, napisałeś:

    AF> Zacznijmy od tego, że nie wszyscy tak robią. Są tacy, którzy w celach
    AF> oszczędnościowych w ogóle nie kupują samochodu i jeżdżą autobusami [np. ja
    AF> :-)]. Z kolei uczciwi pracodawcy bardzo często faktycznie cienko przędą,
    AF> ponieważ taki jest rynek - nie dasz w łapę, nie dostaniesz zlecenia - mnie
    AF> osobiście WIELE razy sugerowano wprost wręczenie "gratyfikacji" (a raczej
    AF> "prowizji od zlecenia"), również w tak "poważnych" firmach jak pewien
    AF> potentat z branży FMCG (a że nie dałem nigdy ani grosza, wiele zleceń
    AF> przeszło mi koło nosa).
    Dokładnie o tym pisałem w innym poscie,ale w taki właśnie sposób
    powstaje opinia:(
    w BRD do tej pory większość ludzi twierdzi że Polacy to złodzieje i
    pijacy,dopiero po dłuższym obcowaniu są skłonni zmienić zdanie.Wystarczy
    jeden pijany baran i już wszyscy są podciągani pod jedną linię:(

    AF> Ja takiemu, który przychodzi do pracy pijany nie zapłaciłbym ani grosza.
    AF> Jeżeli pracownicy wymagają od pracodawcy przestrzegania kodeksu pracy, to
    AF> niech sami również nie naruszają podstawowych jego postanowień.
    I to jest zdrowe podejście,ale tylko połowa bo nie odpowiadasz ile byś
    dał temu uczciwemu?

    AF> A co powiesz na grafika, który w ciągu prawie 5 miesięcy nie potrafi zrobić
    AF> niezbyt skomplikowanego projektu ?
    Na to już sam sobie odpowiedziałeś wyżej,nie ważne czy przychodzi pijany
    czy trzeźwy jeżeli się podjął wykonania a nie wykonał to w każdym
    normalnym kraju zapłaciłby taką karę że na drugi raz by nie próbował
    zagrań w stylu przedszkolaka.
    AF> Czy 5 tys. brutto na umowę o dzieło (przy 50% kosztach uzyskania) za część
    AF> _graficzną_ projektu, za który firma bierze niecałe 9 tys. netto to mało ?
    Hmmmm może ja to wykonam?

    AF> Jeśli o mnie chodzi - traktuję ludzi zawsze jak uczciwych. Niestety w
    AF> większości przypadków ŹLE na tym wychodzę (czasem nawet bardzo źle).
    Ja mam podobne doświadczenia tylko jakby z drugiej strony
    barykady.Dlatego mówię o większości pracodawców.
    Swoją drogą gratuluję że widzisz się w tej drugiej(5 osobowej)
    nielicznej grupie:)

    AF> To tak na marginesie.
    No cóż jak mawiają starzy górale Life ist brutal und fool zasadzkas:)

    --
    Best regards,
    darek mailto:h...@p...onet.pl

    --

    Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
    [ http://oferty.onet.pl ]