PracaGrupypl.praca.dyskusjeWSZYSCY PRACODAWCY TO NIEUKI I HIENY !!! › Re[4]: WSZYSCY PRACODAWCY TO NIEUKI I HIENY !!!
  • Data: 2002-03-20 05:11:20
    Temat: Re[4]: WSZYSCY PRACODAWCY TO NIEUKI I HIENY !!!
    Od: h...@p...onet.pl (darek) szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Efro,

    Monday, March 18, 2002, 8:19:54 PM, napisałeś:

    E> Co do pracodawcow, w dzisiejszych czasach wiekszasc ledwo laczy "koniec z
    E> koncem". Pamietajmy ze prowadzenie biznesu to nie jest pomoc harytatywa dla
    E> obibokow i sabotazystow. Tutaj liczy sie KASA i to przez duze K. Jezeli jako
    E> wlasciciel firmy nie jestem w stanie w dluzszym okresie wypracowac sredniego
    E> zysku rocznego wiekszego niz 10% zainwestowanych srodkow to znaczy ze
    E> schylam sie ku bankructwu i jezeli tego szybko nie naprawie to szybko moi
    E> pracownicy poszerza rzesze bezrobotnych.
    Wbrew pozorom nie jestem "komunistycznym betonem"i raczej staram się nie
    siedzieć w kieszeni pracodawcy,o ile ten dochodzi do wszystkiego uczciwą
    pracą od podstaw:)
    ale jeżeli po kolejnych 100 podwyżkach opłat za energię itp.nie mogę się
    doprosić o podwyżkę stawki o 1pln bo gość twierdzi że zła koniunktura i
    wogóle to i tak do mnie dopłaca potem jak by się nic nie stało idzie i
    kupuje nową brykę- to dla mnie jest normalnym złodziejem,

    E> A co do wspanialcyh pracownikow, to zapewniam cie ze wprost nie moge sie
    E> nadziwic ilu ludzi robi na zlosc pracodawcy za to ze ten ich
    E> zatrudnil(kradzieze, pracowanie tylko wtedy gdy pracodawca patrzy, telefony
    E> itp., a nawet umyslne niszczenie mienia firmy), a potem inni pracownicy(ci
    E> uczciwi) dziwia sie ze pracodawca po kilu takich delikwentach jest do nich
    E> uprzedzony i sledzi ich kazdy ruch. Znalezienie dobrego pracownika naprawde
    E> jest ciezkie. Probowaliscie znalezc kiedys posadzkaza ktory nie pije i nie
    E> przychodzi pijany don pracy???
    A ile jesteś skłonny zapłacić gościowi który nie pije i chodzi trzeźwy??
    widzisz to jest tak że jeżeli pan PRACODAWCA sprzedaje swoją uslugę to
    jest ona warta wszystkie pieniądze a i to jest zwykle za mało bo wiesz
    te wszystkie koszty itp...
    ale w momencie jak potrzebuje KUPIĆ usługę naprzykład
    uczciwego,niepijącego posadzkarza to okazuje się że ten posadzkarz to
    normalny złodziej bo chciałby za swoją pracę -trzeźwą i uczciwą_otrzymać
    godne wynagrodzenie.A że gość ten często ma takie same koszty jak
    szanowny pan PRACODAWCA to już jest jego problem.
    E> Radze sprobujcie, takiego to ze swieca szukac.
    Wbrew pozorom nie jest to takie trudne,tylko zacznij traktować ludzi tak
    jak byś chciał aby ciebie traktowali:)
    Jeżeli ja z kilkuletnią praktyką w BRD,idę do gościa i proponuję mu
    wykonanie poddasza w płycie gipsowej średnio w cenie 20-30pln za m2,
    i na swoją robotę daję dwa lata gwarancji,a gość wyjeżdża mi z tekstem
    ze górale przyjadą i zrobią to samo za połowę ceny,a potem łazi i
    narzeka że płyta gipsowa to jest do dupy bo pęka a on biedny nie może
    wyegzekwować od FIRMY -poprawek lub zwrotu pieniędzy to dla mnie jest
    nie porozumienie,
    potem lata za mną żebym ja to poprawił za jakieś śmieszne 20pln,to gość
    kwalifikuje się na przymusowe leczenie,a przynajmniej obserwację
    psychiatryczną.
    Tak więc nie tłumacz mi proszę jaki to POLSKI PRACODAWCA jest biedny i
    zapracowany,bo w 90% przypadków jest po prostu głupi,i nie potrafi
    liczyć a jedyne czego oczekuje od życia to KASA w jak najkrótszym czasie
    i w jak największej ilości.
    A i jeszcze jeden kwiatek-niech się na liście zgłoszą ludzie którzy
    mieli lub mają problemy z odzyskaniem kasy od UCZCIWYCH-BIEDNYCH
    POLSKICH PRACODAWCÓW,za swoją "złodziejską" pracę:(

    --
    Best regards,
    darek mailto:h...@p...onet.pl

    --

    Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
    [ http://oferty.onet.pl ]