PracaGrupypl.praca.dyskusje › VOBIS + PRACA

  • 11. Data: 2009-03-30 16:52:55
    Temat: Re: VOBIS + PRACA
    Od: "rosana123" <rosana123@WYTNIJ_TOwp.pl>

    witam, to ja moze tak konkretniej odpowiem na pytanie.
    Moj brat pracuje na stanowisku sprzedawcy w jednymz salonów vobis, dopiero zaczyna
    bo 2 miesiąc mu mija, ale wraca zadowlona, ciagle uczy sie czegos nowego, a ze jest
    dobrze zorientowany w nowinkach technologicznych(nie to co ja) to chyba cos akuraty
    dla niego, wraca zadowolony z pracy i tylko angdotki z jakis sytuacji komicznych
    opowiada, moze dobrze trafil tak jak poprzednik powiedzial salon salonowi nie równy,
    ale ejst zadowolony nie meczy sie tam a to jedna z wazniejszych rzeczy zeby czuc sie
    dobrze w tym co sie robi

  • 12. Data: 2009-03-31 20:12:15
    Od: "Norbird" <n...@p...com>

    Użytkownik "rosana123" <rosana123@WYTNIJ_TOwp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > salonowi nie równy, ale ejst zadowolony nie meczy sie tam a to jedna z
    > wazniejszych rzeczy zeby czuc sie dobrze w tym co sie robi

    Opisujesz jakby to był raj na ziemi, a możesz napisać coś o zarobkach i
    czy to prawda, że by tam pracować to trzeba mieć działalność
    gospodarczą?

  • 13. Data: 2009-03-31 20:56:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gqttip$el3$1@atlantis.news.neostrada.pl Norbird
    <n...@p...com> pisze:

    > czy to prawda, że by tam pracować to trzeba mieć działalność gospodarczą?
    Co to za dziwaczne pytanie?
    Nie trzeba mieć działalności gospodarczej żeby pracować gdziekolwiek.

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2009-04-01 06:24:52
    Od: "Clive Codringher" <n...@m...maila>

    Jotte wrote:

    > W wiadomości news:gqttip$el3$1@atlantis.news.neostrada.pl Norbird

    > Co to za dziwaczne pytanie?
    > Nie trzeba mieć działalności gospodarczej żeby pracować gdziekolwiek.

    Zdziwisz się.
    Swego czasu Vobis wymagał działalności gospodarczej i nie zatrudniał
    NIKOGO na umowę o pracę (no, może pracowników biurowych w centrali).
    Najwyraźniej nadal tak jest. Po prostu samozatrudnienie - co miesiąc
    wystawiasz fakturę za usługi świadczone Vobisowi, a pracujesz jak
    normalny pracownik...

  • 15. Data: 2009-04-01 19:25:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gqv1bk$1f4$1@atlantis.news.neostrada.pl Clive Codringher
    <n...@m...maila> pisze:

    > Zdziwisz się.
    > Swego czasu Vobis wymagał działalności gospodarczej i nie zatrudniał
    > NIKOGO na umowę o pracę (no, może pracowników biurowych w centrali).
    > Najwyraźniej nadal tak jest.
    Najwyraźnie to on napisał "tam pracować", a nie "z nimi współpracować".
    Dla mnie to oznacza stosunek pracy.

    > Po prostu samozatrudnienie - co miesiąc
    > wystawiasz fakturę za usługi świadczone Vobisowi,
    Nie na tym polega samozatrudnienie.

    > a pracujesz jak normalny pracownik...
    Zbierając równocześnie skrzętnie dowody na oszustwo polegające na
    niedopuszczalne prawnie kamuflowanie stosunku pracy.
    Przyjdą kłopoty - będzie jak znalazł.

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2009-04-01 20:13:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jotte pisze:

    > Najwyraźnie to on napisał "tam pracować", a nie "z nimi współpracować".
    > Dla mnie to oznacza stosunek pracy.

    Masz skrzywione pojęcie słowa "pracować". Ani w rozumieniu potocznym,
    ani prawnym pracować nie oznacza wyłącznie umowy o pracę.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2009-04-01 20:29:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gr0hu9$2ch$1@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Masz skrzywione pojęcie słowa "pracować". Ani w rozumieniu potocznym, ani
    > prawnym pracować nie oznacza wyłącznie umowy o pracę.
    Masz uszkodzony albo starego typu moduł czytania ze zrozumieniem.
    W cudzysłowie znajdują się _dwa_ wyrazy.

    --
    Jotte

  • 18. Data: 2009-04-01 20:32:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:gr0hu9$2ch$1@news.onet.pl Liwiusz

    > Masz uszkodzony albo starego typu moduł czytania ze zrozumieniem.
    > W cudzysłowie znajdują się _dwa_ wyrazy.

    Mimo to nadal piszesz bez sensu. "Tam pracować" również nie oznacza,
    że chodzi o umowę o pracę.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2009-04-01 20:44:55
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gr0j25$68l$1@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Mimo to nadal piszesz bez sensu. "Tam pracować" również nie oznacza, że
    > chodzi o umowę o pracę.
    Podobnie napisanie "piszesz bez sensu" nie oznacza, że piszę bez sensu, a
    nawet wręcz przeciwnie.
    Właściwie to dyskusja jest bez sensu, ale zwrócę ci uwagę na pewna rzecz.
    Określenie "tam" wskazuje na miejsce, w tym przypadku Vobis. Pojęcie
    "miejsca pracy" chyba już rozumiesz i rozumiesz o co mi chodziło?

    --
    Jotte

  • 20. Data: 2009-04-01 20:55:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jotte pisze:
> [...]
    > rzecz. Określenie "tam" wskazuje na miejsce, w tym przypadku Vobis.
    > Pojęcie "miejsca pracy" chyba już rozumiesz i rozumiesz o co mi chodziło?

    Rozumiem, że pod pojęciem "miejsca pracy" rozumiesz pracodawcę, z
    którym łączy się UoP. Ale nie jest to jedyna możliwość. Miejscem pracy
    może być również VOBIS, gdzie osoby pracują, a za swoją pracę wystawiają
    fakturę.

    --
    Liwiusz