PracaGrupypl.praca.dyskusje › VOBIS + PRACA

  • 1. Data: 2006-03-28 07:53:48
    Temat: VOBIS + PRACA
    Od: "pawelek" <p...@o...pl>

    Witam
    CZy ktos z was pracowal /lub pracuje w tej firmie na stanowisku "Sprzedawcy
    ze znajomością zagadnień serwisowych "

  • 2. Data: 2006-03-28 12:51:44
    Temat: Re: VOBIS + PRACA
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > CZy ktos z was pracowal /lub pracuje w tej firmie na stanowisku
    > "Sprzedawcy ze znajomością zagadnień serwisowych "
    pewnie ktoś pracuje. Każdy Vobis to osobna firma na zasadzie kupowania logo
    firmy. A problemy - takie jak wszedzie w firmach handlowych IT. Jest
    klient, chce komputer albo jakąś częśc, dopytujesz się co chce i
    proponujesz najlepsze rozwiązanie. itp itd
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 3. Data: 2006-03-28 19:11:53
    Od: "Tomasz Czupryński" <m...@i...pl>

    Z tego co obserwuje jak jestem w Vobisie to praca miod. Masz kontakt z
    nowymi ciekawostkami, mozesz duzo sprzetu przetestować, poznać fajnych
    ludzmi dodtego szkolenia. Taka firma to fajne doświadczenie, czy awansowac.
    Vobis istnieje już od x a wiec warto.
    Maja naprawde fajny wybor notebokow a to dzis przysłosc.

  • 4. Data: 2006-03-28 19:12:33
    Od: "Tomasz Czupryński" <m...@i...pl>

    Ile Ty masz lat?
    12?

  • 5. Data: 2006-03-28 19:49:49
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > Ile Ty masz lat?
    > 12?
    jak masz ochotę się umówić, to weź pod uwagę że w płci męskiej zdecydowanie
    nie gustuję.

    a poważniej i wracając do tematu, to wyluzuj. Dostał ode mnie informację,
    że w każdym vobisie może być inaczej (bo franszyza a nie ten sam zarząd
    "oddziałów", czyli że nie można w jakikolwiek sposób twierdzić że tak samo
    będzie w dwóch sklepach tej sieci.
    Mało konkretne pytanie, mało konkretna odpowiedź.

    A co do twoich niedociągnięć, to zwróć uwagę że masz swojego wspaniałego
    outluka nie skonfigurowanego. i radziłbym ci sciągnąc service packi do
    systemu, bo możesz mieć na neostradzie problemy (a limity nagle się nie
    zwiększą)
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 6. Data: 2006-03-28 20:02:18
    Od: lynx <s...@g...com>

    Tomasz Czupryński napisał(a):

> [...]
    > Vobis istnieje już od x a wiec warto.
    > Maja naprawde fajny wybor notebokow a to dzis przysłosc.

    1. Cytuj pod a nie nad
    2. A jak zarobki ?

    --
    lynx
    iMac G5

  • 7. Data: 2006-03-28 21:04:31
    Od: "Przemek" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Tomasz Czupryński" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >Vobis istnieje już od x a wiec warto.
    > Maja naprawde fajny wybor notebokow a to dzis przysłosc.

    Patrzysz na to z punktu widzenia klienta entuzjasty komputerow imho
    to samo moglbys napisac o pracy w kazdej wiekszej sieci sklepow
    ze sprzetem RTV a to bylaby bardzo mylna opinia.

    pzdr

  • 8. Data: 2006-03-28 22:22:25
    Od: "Tomasz Czupryński" <m...@i...pl>

> [...]
    > outluka nie skonfigurowanego. i radziłbym ci sciągnąc service packi do
    > systemu, bo możesz mieć na neostradzie problemy (a limity nagle się nie

    Mam swieze service paki. Zreszta Panie Grzegorzu Romański to chyba Twój
    numer 6 9 2 3 5 6 5 3 5

  • 9. Data: 2006-03-28 23:21:12
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > Zreszta Panie Grzegorzu Romański to chyba Twój
    > numer 6 9 2 3 5 6 5 3 5
    no i?

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---