PracaGrupypl.praca.dyskusjeUstawowy wymóg podawania kwoty wynagrodzenia na oferowanym stanowisku? › Re: Ustawowy wymóg podawania kwoty wynagrodzenia na oferowanym stanowisku?
  • Data: 2013-03-19 11:05:53
    Temat: Re: Ustawowy wymóg podawania kwoty wynagrodzenia na oferowanym stanowisku?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-03-19, hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > chyba ze jest jednym z tanszych specjalistow o ktorych rozbijaja sie
    > firmy :)

    Jakby był specjalistą (dobrym), to nie miałby problemu z ogłoszeniami
    bez widełek.

    Zresztą, hipotetycznie:

    Załóżmy, że ten pracownik jest samodzielnym przedsiębiorcą [1] szukającym
    długoterminowego kontraktu z urlopem i udogodnieniami. Od której strony
    wymagasz by podała warunki cenowe? Od zamawiającego usługę?

    [1] nie chodzi mi tu o oskładkowanie i podatki - osobiście uwazam, że forma
    ochronna umowy o pracę powinna przysługiwać rzeczywiście osobom tego potrzebującym
    - pracownikom fizycznym, niskowykwalifikowanym.

    Jeśli osoba posiadająca wyższe wykształcenie domaga się tego rodzaju ochrony
    i nie umie sobie bez niej poradzić, to powinna zwrócić wszystkie pieniądze które
    państwo łożyło na jej wysze wykształcenie. Albo powinna wrócić do uczelni
    i zażądać lepszej edukacji. Nie powinna zaś obarczać swoimi problemami

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl