PracaGrupypl.praca.dyskusjeUstawowy wymóg podawania kwoty wynagrodzenia na oferowanym stanowisku? › Re: Ustawowy wymóg podawania kwoty wynagrodzenia na oferowanym stanowisku?
  • Data: 2013-03-19 11:23:54
    Temat: Re: Ustawowy wymóg podawania kwoty wynagrodzenia na oferowanym stanowisku?
    Od: Jaskiniowiec <jaskinia@jurajska> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.03.2013 o 10:46 Bydlę <p...@g...com> pisze:

    > Nie przejdzie - pracodawcy (ci głukowaci, ale bogaci) jak ognia boją się
    > tego, że ktoś mógłby dostać więcej, niż mógłby chcieć sam z siebie.
    > Im się wtedy stygmaty otwierają...

    To może niech chociaż zwracają za przejazdy, skoro zapraszają? ;) Nie
    dość, że zapraszano by poważne kandydatury, a nie wszystkich jak leci,
    byle kadrowa miała pretekst, że pracuje, to pieniądze wydane na taką
    rekrutacje zwróciłyby się pracodawcy. Ba, często firmy właśnie płacą za
    pozyskanie wartościowych (i wcale nie tanich) pracowników. Niestety to
    firmy HR itp agencje pracy traktują bezrobotnych/szukających pracy
    przedmiotowo, a nie podmiotowo...
    --
    Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
    to mówi.