PracaGrupypl.praca.dyskusjeUdzielanie odmowy zatrudnienia › Re: Udzielanie odmowy zatrudnienia
  • Data: 2005-09-06 14:35:34
    Temat: Re: Udzielanie odmowy zatrudnienia
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Efendi w news:dfjuft$fn1$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Z tym jestem w stanie się pogodzić. Ale jeśli firma dalej szuka
    > pracownika (-ów) na dane stanowisko - nie godzę się.

    A dlaczego nie? Jak szukałem pracy otrzymywałem oferty, odmawiałem i
    szukałem dalej. Takiej, która bardziej będzie mi odpowiadać. Wydaje mi się
    to naturalne. Dlaczego pracodawca ma robić inaczej? Koszty zatrudnienia
    nieodpowiedniego pracownika mogą być wyższe od kosztów powtórzenia
    rekrutacji. Takie sytuacje też mogą się zdarzać.

    pozdrawiam
    Greg